tmice Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Felgene gjorde mye ja... pent!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 19" er ikke for stort på E34 nei, er kun snakk om å ha riktige felger, og nok senk det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Var tøft med 19"da. Har du flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-doffi- Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Synes det gjorde seg med 19" jeg, med senk blir det enda bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 19" er perfekt på e34 RH/Schnitzer er pent på e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 19" er perfekt på e34 RH/Schnitzer er pent på e34 Forresten, noen som vet hvor jeg kan få tak i Schnitzer i 19" .....??? Har prøvd å maile med et firma som kaller seg for Autec Wheels i england, men de svarer jo aldri på mailene mine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Prøv å ring de, kanskje du kommer imellom.. Tøff bil, deilige felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blyfri Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Må bare si at de så veeeldig store ut i forhold til de jeg har som er like bare 17". Passer til e34 uansett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 va kult me dei felgane likte det såpass stort på e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Var ikke denne tilsalgs? eller husker jeg feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 den er til salgs igjen nå tror jeg..me 1stk gåen stempel ring om jeg ikke tar feil..er ikke de felgene som står på lenger..så er den en del lågere med K-sport dempere giljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 syns det ble veldig tøft! Flott bil også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 den er til salgs igjen nå tror jeg..me 1stk gåen stempel ring om jeg ikke tar feil..er ikke de felgene som står på lenger..så er den en del lågere med K-sport dempere giljeN Hadde jeg rett da Kjempe fin bil da Synn med den stempel ringen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 det er noe av det mest perfekte jeg har sett noensinne!!! E34 med sånt utseende vil alltid være mitt hjerte nær.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå