Eng1 Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 Har tenkt på keskin kt1 eller kt4, noen som har bilder av e34 med disse felgene? Tenker på å skaffe meg nye felger, men er så sinnsyk usikker. Noen som har gode ideer? Tenker på felger til rundt 20000,- med dekk. Tenker på 18 tommere siden dette sier folk er det største som man kjører komfortablelt med. noen ideer?
tmice Skrevet Juli 25, 2008 Skrevet Juli 25, 2008 AC Schnitzer har jo mye fint til denne bilen.... Personlig ville jeg valgt kt1 hvis det var de 2 du beskrev....
Eng1 Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Skrevet Juli 25, 2008 Har tenkt på det, men er bare litt usikker på hvordan felgene blir seende ut på bilen. Finner ingen bilder av felgene på en 5-serie en gang.
ingard Skrevet Juli 25, 2008 Skrevet Juli 25, 2008 Ikke gå over 18. 18 er veldig komfortabelt, og ser veldig bra ut. Jeg tror Kt 1 ville sett helrått ut på en e34. Spesielt i 8.5"/10" kombinasjon.. Gå for den du!
Eng1 Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Skrevet Juli 26, 2008 Enig, blir nåkk ikke større en 18, men er bare litt usikker på kt1 siden jeg ikke har sett felgen på noe større enn en e30. Har liksom ingen aning hvordan det blir å se ut. Noen som vet va frakt på felger koster? Bor i Tromsø og tenker på å bestille fra Bergen eller Trondheim.
Hawkon88 Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 jeg har 18" m parallell spoke på min. litt usikker på bredden, men 225 framme og 255 bak med helt ok kant. desverre ikke bilder. framme bør jo alle e34 senkes uansett, "heldigvis" er fjerene mine så sammentrykt at den allerede er lav nok bak. jeg syns det er kjempepent.. dette er felger og dekk til en 14? dette er jo orginale felger.. jeg vet ikke om jeg er den eneste som faktisk foretrekker noen litt kule orginal felger(blir jo helst m-sportfelger for utseende sin del da jeg ikke syns de vanlige valgfrie felgene til bmw er spesielt fete) hvis ikke org felger- så blir det bbs/alpina/hartge eller tilsvarende for min del.. er jo kult (og lov) med uorg felger også, men "nøkkelen" min er at det skal være felger som er "typisk" bmw felger, og som blir seendes teit ut fordi sammenhengen mellom felgene og bmw er så store, at ingen velger samme felger på feks en (unnskyld det stygge ordet) merce. edit: når jeg kjøpte felger fra lørenskog en vår- betalte jeg rundt 900kr for en palle med felger hos nor-cargo
Eng1 Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Skrevet Juli 26, 2008 De var gromme, noen som vet hvilken felger det er? Hvem som er forhandler? Litt OT men, de sorte de lyktene som selges hos koeds. Er det de samme hella lyktene som selges hos gs? Skulle handle de lykter, men vet ikke helt om jeg skal handle fra koeds eller gs. Billigere på koeds, men vet ikke om det er bra lykter. Har de lykter på den ene e34 min og det er hella lyktene. De har funket meget bra.
Superbeetle Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 Er vel Hartge felger på bildet? Jeg er enig med Hawkon88.. Bmw felger må nesten være fra bmw, bbs, hartge, alpina, asc, keskin, oz og sikkert noen jeg har glemt. Ikke sånne Mega wheels og liknende
-Anders- Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 De på E34 er fra hartge ja. Noe 3delte greier. Sjekk ut www.felgen-man.de Får tak i dem der.
tmice Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 En eller annen BMW POWER bruker har jo disse her inne... AC Schnitzer kopi tror jeg det sto...
Eng1 Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Skrevet Juli 26, 2008 Alpina felgene er meget fin. Men der igjen har vi en litt for høy prisklasse. Hadde meget lyst på schmidt PC-line felger. Men igjen, alt for dyre.
Eng1 Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Skrevet Juli 26, 2008 Er også enig med Hawkon88. Må være noe i bmw sjangeren. Ikke noe Volk på en bmw liksom. Har hørt med han på felgen-man.de Tenkte på OZ futura, det blei 16 000,- Uten dekk. Og toll i tillegg på de. Vet ikke hva toll på felger er, men det er litt over budsjett for meg siden jeg sikter etter noe til 20000,- med dekk. Takk for mange gode ideer. Noen som har bilde av keskin kt1 på en større bil en e30?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå