Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 286
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Konge å se at du har fått bilen på veien igjen! :)

Jeg så deg i sta, men det er jo ikke tute på e30`n til Tony :P

Det kommer nok til og ta en stund før bilen min blir klar igjen! Håper jeg kan ta livet av den minst èn gang til før vinteren da, hehe :D

• 2 weeks later...
Skrevet

ja, nå får du snart få bilen på veien igjen snart synes jeg =).

En liten stor update her da jeg faktisk har helt glemt av å legge ut det jeg har gjort i det siste =).

Først så røyk jo bakstillinga for en liten stud siden, bærearmen til kardangen knakk, så bestilte nytt og trodde det var løsningen, helt til jeg skulle bytte det, da viste det seg at ene festet hadde dratt seg ca 3 cm lenger frem, så måtte bestille nytt, noe som kom etter en uke fra KOED :).

Her driver papsen og hjelper til med å få det hele demontert.

nmxzou25fd5zfol7dada.jpg

Her ser dere hva som hadde skjedd

idl3lm1a5c3qbnfj1znt.jpg

Og delen som kom fra koed :).

kpvlicknqyzfgar0bqm7.jpg

så fikk man bestilt spredere til slutt, bestilte fra utlandet siden jeg ville ha sorte spredere

c0qlixkuznw7xp1tasr0.jpg

noen dager senere kom øyelokkene jeg hadde bestilt, i carbon, sikkert mange forskjellige meninger rundt den men synes det kledde bilen veldig bra :)

bxcj6dnsaxlms5ya7z6d.jpg

Litt senere der igjen bestemte jeg meg får å se om jeg fant noe lakk til å sette på kalipterne, ville ha mørke lilla (D2 aktig) men fant ikke så da ble det orange, ble ikke så værst det heller faktisk =)

toy9d54ypsbtbsoynyv4.jpg

qsyxrmt6ms3lyul3vfw1.jpg

Så stakk jeg til en kompis som hadde noen deler liggende som jeg putta på.

Blå dioder i parklysene (har bestilt til spredere også).

7ylgndqraf3qbyhqn9rp.jpg

Hvite skiltlys må man ha =)

73axg4fewlkqzkckl0n3.jpg

Skrevet

Tok tid til å polere i endel timer her en dag også, fant noe poleringsmidler jeg hadde liggende, skulle vell egentlig ha handlet inn noe mere meguairs ting, men kom aldri så langt, fikk ihvertfall brukt:

Autoglym Super Resin Polish

Autoglym Extra Gloss Protection

Meguairs Insane Shine Tire Coating

Meguairs All Metall Polish (usikker på om det var akkurat det det het:P)

Turtle Wax Bumper shine

Turtle Wax Avfetting

BMW Cab bakrute fornyer

BMW Felgrens

Asfaltavfetter

s6tygbc5owa2edxz896v.jpg

typkwr0h3aq8khzjty60.jpg

Litt mere polering må til her, men venter til jeg skal ned igjen med bakstillinga og sveise på forsterkninger.

d16sch3pgrzbg2c18fcb.jpg

Så har man hvert på en liten photoshoot med seg selv, bitteliten hobby kanskje :P.

vbu72ca3tkejtdjjxyha.jpg

6zvsr9xg9me4dnvsezdr.jpg

mjqb5sj6qxidez8st2eu.jpg

ffiq81tlcsw6ncf060qv.jpg

18xo3oupwv6pz7wqdel5.jpg

n72jci4ic57rf0yrqsrz.jpg

Skrevet
Håper du skal lakke de lyktesenkerne hvit, var ikke noe særlig i carbon.

Har tenkt til å beholde dem i carbon faktisk :). ser mye bedre ut i virkeligheten, men blir mye mye bedre når jeg får på det andre i carbon, bare en får penga til å få bestilt det :P.

Skrevet

Og idag kom en fin liten pakke fra statene :D, endelig fikk jeg tårnstagget fremme, riktignok glemte jeg helt å ta bilde av den så den sitter fint plassert på bilen nå, bilde av motor rommet kommer som sagt ved en senere anledning :P.

Skrevet

Pen bil! :) Men syns det ser ut som om fangeren er presset oppover på det ene bildet? På passasjersiden. Eller presset ned på førersiden.

Skrevet
Pen bil! :) Men syns det ser ut som om fangeren er presset oppover på det ene bildet? På passasjersiden. Eller presset ned på førersiden.

stemmer bra det :P, fangeren satt på m3 delebilen da den veltet og fikk en liten smell på festet på ene siden, har ikke tatt meg tid til å fikse det enda, og det er utrolig lett å fikse, får se om jeg gjør det til helgen, er også et feste på innerskjermen som jeg ikke får satt på riktig plass så får se om jeg finner en løsning der også, er ikke noe fint når innerskjermen kommer på utsiden :P.

Skrevet

Ikke helt fan av sorte detaljer på hvit bil eller sorte felger, men dette må jo være en artig cab ;) Men hvorfor har du ikke satt over sideskjørtene, slik du skrev i første post her inne?

Skrevet
Ikke helt fan av sorte detaljer på hvit bil eller sorte felger, men dette må jo være en artig cab ;) Men hvorfor har du ikke satt over sideskjørtene, slik du skrev i første post her inne?

Hehe, du lurer på det samme som meg :P. har dem liggende, men er veldig skeptisk til å borre i kanalen, jeg har null erfaring med den slags så må leite etter noen som har gjort det før først :P. vil jo at det skal se bra ut også (A)

Skrevet

Lim de fast :)

Greit nok.., mulig du må ødlegge de om du skal ta de av.., men bedre det enn å lage rustull i kanalene :)

Skrevet
Jeg har selv borret hull på mine to BMWer og byttet til M3 skjørt...null stress :) Har borremaler da, det må en ha først :)

Hvordan behandlet du hullene etter du borret da? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...