HypeTraxX Skrevet Juli 26, 2010 Skrevet Juli 26, 2010 Jeg blir imponert over bilen din jeg, Matti! Pent Har du fått montert carbon innsuget ennå da? Planen min er å få i gang bilen min til neste sommer igjen. Bygge opp motor`n med smidd innmat++
Oddey Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Skrevet Juli 26, 2010 Jeg blir imponert over bilen din jeg, Matti! Pent Har du fått montert carbon innsuget ennå da? Planen min er å få i gang bilen min til neste sommer igjen. Bygge opp motor`n med smidd innmat++ Bedre blir det når jeg får panseret jeg har bestilt nå . Nei, jeg må vente litt til med å få montert det, har prøvemontert det da ;p. Så du rekker ikke å kjøre filler enda en gang i år altså? =/ må få sitta på i beistet ditt da du blir ferdig!
Oddey Skrevet August 21, 2010 Forfatter Skrevet August 21, 2010 hvert dårlig til å opdatert her i det siste ser jeg, venter på gtr carbon panser nå, bestilte 2 stk så ender vell opp med å selge det ene ganske billig, utenom det så er bilen til lakkering igjen. lakkerern skulle også montere på sideskjørtene på den orginale måten så jeg leverte bilen min til han på Mandag sist uke. bestilt litt annet smått også som carbon emblemer til panser og bagasjeluke. legger heller ut bilder da dem kommer og er montert på jeg, bedre å se ferdig resultater . Har startet med et nytt prosjekt igjen også, så får se hva som blir prioritert ut sommeren, bygger E36 Coupe bane/vinterbil . fin kombinasjon det
bmw_3 Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 Spennende tråd det her. Er bare spent på hvordan det enderlige resultatet blir
Oddey Skrevet August 30, 2010 Forfatter Skrevet August 30, 2010 Har du vært å henta den bilen du prata på? Nei, blir nok ikke noe før våren igjen siden det ble leilighet handling på meg nylig
Oddey Skrevet August 30, 2010 Forfatter Skrevet August 30, 2010 Spennende tråd det her.Er bare spent på hvordan det enderlige resultatet blir hehe, om det noen gang kommer til å bli noe endelig resultat . alltid noe nytt å gjøre med bilen
ZhilleN Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 Meget pen cab du har! Mener jeg så denne her for noen dager siden, den hovedveien som går igjennom Kongsvinger, og nedpå plassen der, før du kommer til Kongsvinger, kan det stemme?
HypeTraxX Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 Har du vært å henta den bilen du prata på? Nei, blir nok ikke noe før våren igjen siden det ble leilighet handling på meg nylig Hehey, gratulerer! Kanskje ikke så dumt å bremse litt da nei
Oddey Skrevet August 31, 2010 Forfatter Skrevet August 31, 2010 Meget pen cab du har! Mener jeg så denne her for noen dager siden, den hovedveien som går igjennom Kongsvinger, og nedpå plassen der, før du kommer til Kongsvinger, kan det stemme? Takk:) Hvis du mener det store bygget der som er rett før du kommer inn i Kongsvinger fra Oslo kan stemme godt jobber der hver dag så .
Oddey Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 Begynner å glede meg stort til pansrene kommer nå, tror looken blir dobbelt så rå med det på, bare synd jeg ikke får brukt det på neste treff som er nå i helgen. Bortsett fra det så har jeg nylig snakket med BT ang godkjenning av bilen igjen, som ga meg en annen mulighet jeg kunne ta for å få godkjent bilen, jeg må si jeg er fornøyd med Biltilsynet så langt . bare spent på om jeg skal prøve å få godkjent med hjulene som sitter på nå eller bytte til org m3 hjulene. hm.. . har også begynt å vurdere å selge bilen da jeg har fått den godkjent, da til en litt stiv pris kanskje men, er ikke mange slike etter hva jeg har sett så .
Oddey Skrevet September 23, 2010 Forfatter Skrevet September 23, 2010 blitt lovet det iløpet av denne uken eller neste, så får vell bare krysse fingrene
Dirty Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 blitt lovet det iløpet av denne uken eller neste, så får vell bare krysse fingrene var da veldig vi venter 100 dager , du bestiller fra samme plass og venter 3 uker max. lureri på gang
Oddey Skrevet September 23, 2010 Forfatter Skrevet September 23, 2010 Hehe, ikke veit jeg har ihvertfall fått hentelappene til kaia i oslo, så bare venter på tlf om at dem skal havne der .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå