Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 286
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ser ut til å bli heftig detta=) Hva slags bbs felger er detta?

Takk :D. Usikker på navnet på dem, fikk bare vite at dem var produsert av BBS jeg, ikke dyre felgene akkurat, var mest midlertidlig til jeg får på breddekitet :).

Skrevet

Takk :D. Usikker på navnet på dem, fikk bare vite at dem var produsert av BBS jeg, ikke dyre felgene akkurat, var mest midlertidlig til jeg får på breddekitet :).

Jeg ser den! Blir vel litt små når du får på breddekitet. Har du tenkt å beholde orginal(?) farven på bilen eller? Skal du putte inn en 3.0 eller 3.2l i den? Blir phett detta:D

Skrevet

Jeg ser den! Blir vel litt små når du får på breddekitet. Har du tenkt å beholde orginal(?) farven på bilen eller? Skal du putte inn en 3.0 eller 3.2l i den? Blir phett detta:D

Uten tvil, også vil jeg ha felger med bred kant :). hm, usikker på farven enda, jeg skifter farve planer så fort så er ikke lurt å si noe for sikkert enda:). motoren gjenstår å se hva som dukker opp, er åpen for begge deler, motoren er det som jeg kommer til å bytte sist ihvertfall :).

Skrevet

Uten tvil, også vil jeg ha felger med bred kant :). hm, usikker på farven enda, jeg skifter farve planer så fort så er ikke lurt å si noe for sikkert enda:). motoren gjenstår å se hva som dukker opp, er åpen for begge deler, motoren er det som jeg kommer til å bytte sist ihvertfall :).

Je forstår. ikke enkelt å velge en farve nei.)

Skrevet
Pen bil, håper planene går i boks! Da tror jeg den hadde blitt rå.

Går dem i boks blir den ihvertfall akkurat slik jeg vil ha den :)

gode planer du har :D

kjøpt den i risør?

Kjøpte den i Hønefoss :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Da har jeg begynt med å ribbe bilen invendig, liker ikke helt å ha vann lekasje inn i kupèn så noe må gjøres, dagen idag var unnagjort ca halv 8, skrudde ute så ble ganske mørkt og begynte å bli fuktig da så måtte slenge på tak og få alle delene inn i garasen.

Som dere ser her har jeg begynt med å rive ut passasjer setet

tk70os5iajrmmqtozb0q.jpg

Etter litt tid å mye kløing i topp plata kom man litt lenger, siden jeg ikke er en reser på å skru BMW, det er noe jeg har pleid å slippe på slike biler, værre med Mazda kan man si ;).

oyrmsemwir9terxts83t.jpg

Men det værste av alt var å få ut midtkonsolen og alt det der, tok meg tid til å finne ut hva som måtte skrus og vri på, istede for å rive løs som er en gjør til vanlig

k8af1m4xwua2705mshvx.jpg

Tilslutt kom jo kvelden sigene på, kan ikke si jeg er noe begeistret over disse høsttider hvor mørket kommer på så tidlig.

bf1jnbitcie1le34jhlk.jpg

Da var Dag 1 unnagjort, håper på en fin dag imorgen som jeg kan komme meg videre på, håper å bli ferdig iløpet av helgen men får se hvor lang tid dette kan ta.

Skrevet

Da var dag to unnagjort også, ble litt kortere dag idag siden jeg må la bilen tørke, fikk tatt ut matta, var utrolig mye vann som lå under der, så har nå satt på coupevifta og la den gå til imorgen, fant feilene også, ikke værst bare det, viste seg at ruta på passasjer siden ikke gikk helt riktig opp så ble en liten gløppe som var nesten umulig å se helt fremmerst, det andre stedet var forran ved pedalene på sjåførsiden, kom igjennom ved vindusviskeren på venstre side. hadde også kommet litt rust under der så er bare å begynne å pusse ned imorgen.

Skrevet

Dag 3 sånn delvis over, gjenstår bare å prøve å tørke gulvet litt hurtigere.

Fikk da tettet hullet som gjore så jeg fikk vannlekkasje, tok også å klinte på litt guffe på gulvet så jeg slipper rust i framtiden, er vell noe som er standard på caber å få vannlekasje så forbereder meg litt hvis det skulle skje.

fknuoqsz5h51yitfy5w3.jpg

Skrevet

Da var dag 5 unnagjort, dag 4 ble det bare legging av en enkel signalkabel til anlegg bak om det skulle komme en gang og tørking av gulvet, idag har jeg satt sammen hele bilen igjen, ferdig litt over 9 :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...