Spiff Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 godt jeg ikke er den eneste med vannlekkasje da, men min lekker mellom skjøten hardtoppen i framkan, hvor hadde du lekkasje på den her henn?
Oddey Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 hadde en på høyre side og en på venstreside, den på høyre var en gummi pakning ved vindusviskeren, den på høyre side kom fra vinduet et sted, mellom hardtoppen og øverst på A stolpen i skjøten, sikkert noe lignende du har? Klarte ikke å la den stå helt i garasjen i hele vinter, så kjørte så langt ut
///Mysild Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 har du fått bort engangsgrillnettingen i fronten?
Oddey Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 engangsgrillnettingen i fronten? er to veier man kan feste den på, setter man den andre veien er det slik dem fleste har den, liker å væra litt motsatt av det vanlige jeg , neida, men har ikke endret den nei, får prøve å snu den til sommeren og se hvordan det blir seendes ut.
///Mysild Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 eller å fjerne den og sette inn den orginale sorte plastikken... nettingen har forresten ikke noe å gjøre i bremsekjølekanalene
Oddey Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 Haha, ikke jeg som har montert dem er forige eier, en mann på 50-60 år elns, har ikke tenkt tanken engang jeg, i og med at det var meninga at fronten skulle byttes ut iløpet av vintern, samme med resten av "plastikken", men kom noen utgifter jeg ikke hadde regnet med.
///Mysild Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 aha daså men da vet du hva du (har) kan gjøre
Spiff Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 så veldig fin ut bilen din, men er det fosrkjellig farge på hardtoppen og bilen din?
Spiff Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 hadde en på høyre side og en på venstreside, den på høyre var en gummi pakning ved vindusviskeren, den på høyre side kom fra vinduet et sted, mellom hardtoppen og øverst på A stolpen i skjøten, sikkert noe lignende du har? venstre side på den siste der du mener? tror jeg skal prøve og bytte hele pakningen på min hardtop, var det mye jobb eller? så greit ut og ha bilen i garasje ja, skal ha meg vinterbil til neste år, har ikke lyst og ha den ute neste vinter
Oddey Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 så veldig fin ut bilen din, men er det fosrkjellig farge på hardtoppen og bilen din? Det stemmer, den er mørkeblå metalic, kjøpte den rett før jeg satte den i garasjen så har ikke lakkert den, vet ikke helt om jeg skal lakke den enda siden den blir sikkert ikke stort brukt i sommer uansett .
Oddey Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 hadde en på høyre side og en på venstreside, den på høyre var en gummi pakning ved vindusviskeren, den på høyre side kom fra vinduet et sted, mellom hardtoppen og øverst på A stolpen i skjøten, sikkert noe lignende du har? venstre side på den siste der du mener? tror jeg skal prøve og bytte hele pakningen på min hardtop, var det mye jobb eller? så greit ut og ha bilen i garasje ja, skal ha meg vinterbil til neste år, har ikke lyst og ha den ute neste vinter nei, venstre side på den første, skrev litt feil der . å fikse hele lekkasjen var endel jobb da jeg måtte ut med matter og alt slik pga vann i gulvet, så tørke hele gulvet (noe som er ganske tykk skomgummi av noe slag), så måtte demontere hele bilen invendig så sette alt sammen igjen, tok 5 dager dager ca . men å fikse selve problemene tok ikke så veldig lang tid .
Spiff Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 ja, må nok ut med hele interiøret jeg også, for at det skal tørke, tenkte mest på om det var mye jobb og bytte pakningen på hardtoppen, er den i kanten ved a stolpen som ikke er noe bra hos meg også, på begge sider og da for sikkerhet skyld
Oddey Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 ja, må nok ut med hele interiøret jeg også, for at det skal tørke, tenkte mest på om det var mye jobb og bytte pakningen på hardtoppen, er den i kanten ved a stolpen som ikke er noe bra hos meg også, på begge sider og da for sikkerhet skyld Jepp:), på stenshagen sa dem at det bare var å montere en coupevifte å la den stå der i noen dager i, noe jeg var litt skeptisk til, ville sjekke om det var blitt noen skader under matta også så jeg fikk evnt fikset det. hm, om det var mye jobb husker jeg rett og slett ikke :S, tror det gikk greit egentlig .
Spiff Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 hvor kjøpte du den pakningen til hardtoppen? var på bavaria og hørte i dag, dem skulle ha 3000 for hele, fikk ikke kjøpt løst, så måtte kjøpe hele greia runt rutene og hele framkanten
Oddey Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 hvor kjøpte du den pakningen til hardtoppen? var på bavaria og hørte i dag, dem skulle ha 3000 for hele, fikk ikke kjøpt løst, så måtte kjøpe hele greia runt rutene og hele framkanten jeg kjøpte aldri den pakningen jeg, jeg manglet bare en liten gummi "propp" til å feste gummi lista langs a stolpen til å få den tett Men på Gs-bildeler ser du alt du kan få kjøpt løst osv, hvis du sjekker der finner du sikkert bedre priser også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå