Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 286
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skal å skru på onsdag så kommer ikke noe spess bilder før den tid. men tok noen bilder da jeg hentet bilen på hengern, samt et lite innsug til m3 motoren :).

7gpc0xr5eqlizej7w5m4.jpg

amvbyywcukm3pwoq0wu5.jpg

Skrevet

Da tok jeg en liten ekstra tur til verkstedet for å skru av panseret til m3n da dette er blitt solgt. så da tenkter jeg like greit at jeg kunne ta noen bilder av bilen, samt m3n som er donor bil til det hele, prøver å få tak i han som har med søknaden min å gjøre på biltilsynet men han var borte hele neste uke og hvert på møte hver dag denne uka, så han hadde vist ikke noe møte imorgen så får prøve å få tak i han da, håper og regner med at det skal gå greit for seg.

Når det kommer til bilen og fargen ble jeg kjempe fornøyd, noen som trenger bilen sin lakkert så får dem bare sende meg en pm så kan jeg gi deg nret til lakkeren :).

Noen som forresten har noen forlsag til hvordan jeg skal lakke toppen på m3 motoren? vet ikke helt hvilken farge jeg skal velge, har også kommet noe rust på noen deler som jeg må få vekk som bilde viser, vurderer matt svart eller blank svart tror jeg :).

Gleder meg virkelig til å få bilen på veien igjen nå, håper på en tidlig og veldig fin sommer i år =).

Men nok snakk, bilder sier mere enn tusen ord :)

Noen bilder av m3n sånn den ser ut idag:

4v91i9wqaforceamc9wi.jpg

3jdkm0ncask79z59087i.jpg

6681w64sgem1i1pqrzb5.jpg

Så noen bilder av caben seff :).

bx7rbfpzrd7j33x8h7tp.jpg

ah9a01e1u1dbegfyy9d2.jpg

xq854spkbd2lpn9x6ylk.jpg

4wviz8q26zhc6gxnsv3g.jpg

xd8ok9osl25xuzb0xsyj.jpg

Skrevet

Da fikk jeg svar fra Biltilsynet idag, fikk beskjed om at jeg måtte på bmw og høre om det var noe forskjell på 325 og m3 karosseriet, hvis det var det skulle jeg bare forsterke bilen så var det bare å kjøre til biltilsynet og vise bilen når jeg var ferdig. det var en god nyhet synes jeg =)

Skrevet
Da fikk jeg svar fra Biltilsynet idag, fikk beskjed om at jeg måtte på bmw og høre om det var noe forskjell på 325 og m3 karosseriet, hvis det var det skulle jeg bare forsterke bilen så var det bare å kjøre til biltilsynet og vise bilen når jeg var ferdig. det var en god nyhet synes jeg =)

Flott å høre! :D Da blir de vell skilt snart da??=)

• 2 weeks later...
Skrevet
Venter i spenning på å høre va tiden går til fortiden? :) *krysser fingrene for bilen:P*

Regner ikke med at folk vil se det som skjer om dagen, venter heller til det er noe å ta bilde av, etter det har hvert noen fremgang :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...