Martins Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 Opplynsinger om bilen BMW E-36 COUPE 328 MOD-1998 KM-90 000 M-Tech Harman Kardom Sterio Fargen er Avusblå metallic Enkel vanos Girkasse-manuell Interiør farge-montana sort skinn Felger 7x15" Dekk 195-65-15 Registrert første gang 06.02.1998 Impoter fra Tyskland 01.03.2002 Kjennemerke RJ 12545 UDSTYRLISTE ORGINALT 2 Sonet klimaanlegg Digitalt klimaanlegg Elektriske speil Elektriske vinuer Elektrisk soltak Største kjørekompjuteren Antispinn Ute tempratur Nedfelbart baksete Harman cardon sterio Bremselys i bagruten Hodestøter bak Grøftelys Farget glass Avblenbart speil innvendig Skinn innteriør(sort) skinn ratt(sort) sports ratt Servo styring sports stoler varme i seter varme i speil Abs Alarm Startsperre Airbegs i dører Airbegs i front Stålbjelker Kvite blinklys på side Kvite blinklys foran m3 bak lykter(hvite-røde) Avtagbart hengerfeste Lykte spylere ///M fjerer Sentralås(fjernbetjent) Sentral lås i nøkel sort golv sort tak RØYKFRI Bilen er nå i 100% orginal stand inntil videre(skal få lagt ut bilder av bilen) Planer om ting som skal gjeres etter kvert,i høst vinter vår... Effekt potte --- ok montert BMW Motorsport felger 17"(mulig det blir andre,dem var veeldig dyre) BMW gt vinge gt spliters bytte speil 325 innsug chip m3 innstrument panel --- ok montert m-matter crom detaljer inne bilen Diverse deler på bilen skal lakers pga riper mulig det blir m gir kule med lys.og skinn armlene etter kvert Slik som bildene viser er bilen i dag,slik den ble kjøpt
Martins Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Skrevet Juli 26, 2008 kordan legger mann in bilder her????får det ikkje til eg???
DJ RS2 Matrix Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 det skal berre vere å trykke på Bla gjennom og finne bildet å trykke på start uploading! du kan og bruke Photobucket.com eller bildr.no å laste dei opp der og copy IMG tagen inni innlegget bildet kommer ikkje før du har trykt på forhandvis eller OK
ingard Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 Wow, dette kan bli veldig bra! Kjempefin e36. Men du må få på nye fjærer. Den er jo høy som et fjell
SiggenK Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 Riktig motor, utstyr og km stand! Et glimmrende utgangspunkt!
Martins Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Skrevet Juli 26, 2008 Riktig motor, utstyr og km stand! Et glimmrende utgangspunkt! takker for komplemanger,vet ikkje om eg skal ta av dem orginale senkefjøren,for se når dem riktige felgene kommer på.skal det byttes blir det justerbart coilovers kit.
carlhaakon Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 gratis med ny bil denne så jo ikke akkurat slitt ut nei, interiør bilder?
Martins Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Skrevet Juli 27, 2008 Meget pen bil...Er denne automat eller manuell? dette er manuell:) camra jikk tom før strøm,eller sko det blit flere bilder så det kommer etter hvert,tror ikkje eg får tid i dag,mulig i måra
Soilborn Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 Flott bil! Nettopp en sånn jeg vil ha snart Men skal mye til for å finne et slikt bra eksemplar... Hvor mye måtte du ut med? Så den her om dagen, nydelig Godt å se noen skikkelige biler i bygda igjen, i stede for alt det andre skrapet som triller rundt
Martins Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Skrevet Juli 27, 2008 Flott bil! Nettopp en sånn jeg vil ha snart Men skal mye til for å finne et slikt bra eksemplar... Hvor mye måtte du ut med? Så den her om dagen, nydelig Godt å se noen skikkelige biler i bygda igjen, i stede for alt det andre skrapet som triller rundt den var priset til 189 000 kr,men fikk den veldig rimlig:)så 165 000 ferdig reg er fornøyd med den prisen eg
Martins Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Skrevet Juli 27, 2008 gratis med ny bil denne så jo ikke akkurat slitt ut nei, interiør bilder? Takk fro det har eg lagt ut lit flere bilder til dere
carlhaakon Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 gratis med ny bil denne så jo ikke akkurat slitt ut nei, interiør bilder? Takk fro det har eg lagt ut lit flere bilder til dere ser ikke verst ut inne heller nei, er ikke mange av dem som er så pene under reservehjulet det skal jeg love deg, så denne er nok tatt godt vare på
Martins Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Skrevet Juli 28, 2008 gratis med ny bil denne så jo ikke akkurat slitt ut nei, interiør bilder? Takk fro det har eg lagt ut lit flere bilder til dere ser ikke verst ut inne heller nei, er ikke mange av dem som er så pene under reservehjulet det skal jeg love deg, så denne er nok tatt godt vare på nei den ser fin ut(enslig mann som har eid bilen siden den kom til norge) ja trur dette blir et bra utganspunkt eg:) glere meg til og kjøpe deler og komme i gang takker for alle fine komentarer på bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå