Bmw-power85 Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 Heisann! Jeg har 2 sett med 17'' felger til 3 eller 5 serie. Har et sett oz ceres 8,5x17 et15 225/45r17 med 4 og 6mm igjen på dekka. Og et sett med asa 8x17 et 18 med utslitne dekk.. selger disse 2 settene sammen for 7000kr Bare spør vis d er noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 Mye for OZ felga bare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2008 tenkte mg 6000. Mn pris kan diskuteres ve hurtig avgjørelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 strøken m5 du hadde er også interessert i OZ felgene og ønsker en ca pris.. kan hente dem til uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Er det de felgene på nederste bilde som er de "asa 8x17" felgene? At dekka er utslitt er helt OK i og med at jeg trenger felgsett til vinterdekka mine... Hvor mye for de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Var noe kjent med de 2 nederste bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2008 Er det de felgene på nederste bilde som er de "asa 8x17" felgene?At dekka er utslitt er helt OK i og med at jeg trenger felgsett til vinterdekka mine... Hvor mye for de? Kunne tenkt meg ca.2000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2008 Var noe kjent med de 2 nederste bilene Ja det kan godt stemme Brukte et par biler fra den tråden Håper det går greit...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Ikke noe problem det vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Er det de felgene på nederste bilde som er de "asa 8x17" felgene?At dekka er utslitt er helt OK i og med at jeg trenger felgsett til vinterdekka mine... Hvor mye for de? Kunne tenkt meg ca.2000kr Høres greit ut det, ingen planer om en snartur oppover langs kysten mot oslo i nærmeste fremtid vel? Mulig jeg kan få noen kjentfolk til å hente de i Stavanger, men de har veldig liten bil, så spørst hvor fornøyde de blir med 4 digre dekk i bagasjerommet når de skal på tur. Evt, blir det vel posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 Er det de felgene på nederste bilde som er de "asa 8x17" felgene?At dekka er utslitt er helt OK i og med at jeg trenger felgsett til vinterdekka mine... Hvor mye for de? Kunne tenkt meg ca.2000kr Høres greit ut det, ingen planer om en snartur oppover langs kysten mot oslo i nærmeste fremtid vel? Mulig jeg kan få noen kjentfolk til å hente de i Stavanger, men de har veldig liten bil, så spørst hvor fornøyde de blir med 4 digre dekk i bagasjerommet når de skal på tur. Evt, blir det vel posten. Har nok desverre ingen planer om det før i september.. Og har nok ganske full bil selv da Frakten kan du velge hvordan du vil ordne,, skal allti klare å få sendt di av sted på en måte Ps: følger med 5 felger med dekk (1 reservehjul) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Hmm 5 felger med posten blir 5*135 om de er under 10 kilo, kunne du ha putta en på baderomsvekta å sjekka tyngda? Er de over 10 kilo blir det for dyrt med posten da de skal ha 214 og da er en nærme et sett nye felger. *sjekke med tollpost* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå