Haug530D Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 Hva kan problemet være? det sier klikk i ett rele foran både når jeg trykker på nøkkel å bryter inni bilen, jeg kan også låse opp dørene + bakluke hvis jeg vrir nøkkelen rundt i bakluka.
Nilsen Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 Her er det som står i BMW WDS om det. Boot lid release for series E39 Function The boot lid release facility makes it possible to release and open the boot (rear) lid electrically. The lid is released via a special drive with integrated restoring spring. The drive is activated by means of a relay in the general module. The boot lid can only be released when the vehicle is unlocked. In addition, the boot lid lock must not be in the workshop/hotel position (= locking cylinder horizontal). "Release" boot lid is triggered by: Pressing the release button in the vehicle interior. Precondition, speed < 6 km/h. Pressing the release button in the boot (rear) lid. Radio remote control. Precondition, speed < 6 km/h and ignition lock in position 0
Haug530D Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Skrevet Juli 26, 2008 Det er heller ikke lys i pæra som skal lyse opp kofferten, det skjedde i forbindelse med kabeltrekking til carputeren, kan det være noen kabler som har hoppet av? kan liksom ikke skjønne hvor.
Haug530D Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Skrevet Juli 27, 2008 Fant ut av det, var en jordingskabel som var kappet av, så jeg måtte ut med baksete hattehylle og høyre høytaler bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå