Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har selv blanda erfaringer.... kjøpte av de igjennom en kamerat, møtte da han som driver fimaet og fikk delene i hånda. knirkefritt...

MEN, den gangen jeg bestilte over nett ble jeg servert ene tullette unnskyldningen etter den andre.... tok vel ca 3 uke før han sendte varen...

Skrevet
har selv blanda erfaringer.... kjøpte av de igjennom en kamerat, møtte da han som driver fimaet og fikk delene i hånda. knirkefritt...

MEN, den gangen jeg bestilte over nett ble jeg servert ene tullette unnskyldningen etter den andre.... tok vel ca 3 uke før han sendte varen...

Gidder ikkje å handle med slike folk.. Har dårlig erfaring med privat personer som driver slikt.

Skrevet

bestillte en gang face lift lykter der en gang(til bmw e39) fikk aldri en ordre bekreftelse engang. tenkte ikke noe mere over saken før det flere mnd senere kommer et sett med lykter i oppkrav. hentet aldri disse pga at jeg hadde kjøpt lykter hos gs.

får fortsatt kravbrev fra dette useriøse dritt firmaet.

Skrevet
bestillte en gang face lift lykter der en gang(til bmw e39) fikk aldri en ordre bekreftelse engang. tenkte ikke noe mere over saken før det flere mnd senere kommer et sett med lykter i oppkrav. hentet aldri disse pga at jeg hadde kjøpt lykter hos gs.

får fortsatt kravbrev fra dette useriøse dritt firmaet.

Da styrer eg unda maxam.

Men noken gode forslag kor eg kan få meg bra angle eyes ?

Skrevet

Har handlet stæsj til flerfoldige tusen hos maxam, aldri hatt noe tull. leveringstid ca en uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...