Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Jeg lurer litt på å kjøpe brukte Rondell 58 felger nå, den ene felgen var litt kant kjørt så det ut som. De andre så ut til at det kun var noen små ting som man egentlig må regne med tenker jeg.

Dekkene så fine ut.

Han ville ha 7000 kroner for de.

Hva mener dere? Er det en grei pris for noen sånne felger? Noe spesielt jeg burde se etter? Eller vite om?

Dette skulle være ekte Rondell felger sa han.

Sikla litt på noen M5 felger som ligger her inne, har mest lyst på de men de er mye lenger unna.

Skrevet

7000 er vel ingen gal pris hvis det inkluderer dekk, hvis ikke er det litt i dyreste laget... har 3 stk rondell 58 felger hvis du trenger en stk,siden den ene var kantkjørt, spørs vel om det er samme bredde på felgen da :)

Skrevet
7000 er vel ingen gal pris hvis det inkluderer dekk, hvis ikke er det litt i dyreste laget... har 3 stk rondell 58 felger hvis du trenger en stk,siden den ene var kantkjørt, spørs vel om det er samme bredde på felgen da :)

Det er vel 8,5 foran og 10" bak. 235/40-18 og 265/35-18.

Er den ene fram felgen som er litt kantkjørt. Resten var det vel litt "bruksmerker". hehe.

Fulgte med dekk, bak dekkene var vel nesten nye og fram dekkene var det rimelig mye igjen der også. Lurer litt på om jeg kanskje skal prøve meg på dem jeg da.

Lurte litt på noen M5 felger, men de var rundt jo timer unna. Rondell felgene var like forbi jobben. Ikke langt med andre ord :)

Skrevet

Oki jeg kjørte med 10" forann og 10" felger bak, ble penere med stor kant over hele linja :)

Gikk fint det, brukte bare 6mm spacere forann :)

Så da vet du at jeg har 3 stk 10" * 18 hvis du trenger 1 eller 2.... du skal få de for 1000 kr stk.... pluss frakt.... :)

Skrevet
Oki jeg kjørte med 10" forann og 10" felger bak, ble penere med stor kant over hele linja :)

Gikk fint det, brukte bare 6mm spacere forann :)

Så da vet du at jeg har 3 stk 10" * 18 hvis du trenger 1 eller 2.... du skal få de for 1000 kr stk.... pluss frakt.... :)

10" foran også ja. Såppas :shock: E39 du hadde de på? Du har ikke bilde av bilen med de felgene? Jeg skal ha de på en E34.

Men var det ikke sånn at E39 M5 ikke kom i stasjonsvogn? Felgene står fortsatt på bilen og han viste meg dem i går. Det stod hvert fall M5 bak og det var vel V8 i den bilen. Han fortalte at det var en M5 og greier da så ble litt usikker. Uansett så var det jo en fin bil.

Da blir det nok nye felger på meg tenker jeg.

Skrevet

E39 M5 kom aldri som touring nei. Det ble laget en eller to eksemplarer fra BMW M, til kona til Motorsport-sjefen eller noe sånt. Tviler vel på at det er den han har fått tak i...

Skrevet
E39 M5 kom aldri som touring nei. Det ble laget en eller to eksemplarer fra BMW M, til kona til Motorsport-sjefen eller noe sånt. Tviler vel på at det er den han har fått tak i...

Da var det sånn jeg trodde ja. Skal hente felgene etterpå, så om muligheten byr seg så for jeg se litt nærmere på den. Uansett så var det jo en fin bil ja.

Skrevet

er det ingen som har bygd om til e39 m5touring heller? hadde vært fett da! DA har du noe ingen andre da.. 8)

Skrevet

Tok regnummeret, men han sa den var bygd om ja.. men åssen ser jeg om det er ekte rondell felger? Glemte selvsagt å spørre om der her og se etter det før jeg kjøpte de :?

Skrevet
Tok regnummeret, men han sa den var bygd om ja.. men åssen ser jeg om det er ekte rondell felger? Glemte selvsagt å spørre om der her og se etter det før jeg kjøpte de :?

Nåhar jeg ekte selv og har aldri sett uekte, så det vet jeg ikke helt, men mener det er sånn at inpresset står på de ekte mens det ikke gjør det på de andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...