Haug530D Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 Rondell er bbs kopi felger da. Han kar`n mener jo det er ekte bmw felger, som igjen som regel er bbs. Joda, men det er kopi av Rondell felgene også.
Christer1 Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Skrevet Juli 27, 2008 Begynner å lure litt jeg nå .. men hvor mye lufttrykk kjører dere på da? Hva er det som er anbefalt der? Så det var 2,7bar foran og 2,8 bar bak. Bilen så en del bedre ut ja.
Spiritus Sancti Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 Sleng opp bilde av bilen din med de nye hjula da;) Du kunne vel bare sett i motorrommet til han med den "ombygde" m5'n veL?
Christer1 Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Skrevet Juli 27, 2008 Sleng opp bilde av bilen din med de nye hjula da;)Du kunne vel bare sett i motorrommet til han med den "ombygde" m5'n veL? Gadd ikke å begyne å grave sånn. Bygd om fra 520 i såfall. Sjekket regnummeret på vegvesenet sine sider. Hadde bare telefonen i dag. Kamera kom hjem igjen i stad så skal prøve å ta noen bilder i morgen.
Sir Hofstad Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 Står det D58 inni felgene er det "billige" kopi felger... Har samme selv jeg og de tåler kanskje mer enn de org...
Christer1 Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Skrevet Juli 28, 2008 Står det D58 inni felgene er det "billige" kopi felger...Har samme selv jeg og de tåler kanskje mer enn de org... Titta litt før jeg satt de på, kan ikke si jeg så D58. Mener å huske jeg fant ROD. Kan prøve å få løften den opp på torsdag og sett igjen da. Men noen som vet hva som er anbefalt lufttrykk?
tmice Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 Slik så bilen ut en gang i tiden, med 10" Rondell felger rundt....
tmice Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 Joda fikk mange gode kommentarer på de felgene... men så kom det en homp i veien, å fullt oppstyr med vegvesenet og forsikrings selskapet for å få nye felger, å det er over 1 år siden å ingenting skjer... ingen skilting å ingen nedsatt fartsgrense... Så jeg kjøpte meg 19" i stedefor mens jeg venter.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå