Lars Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde Fant den her på finn:P haha, hva i helvete? hvem betaler 5000 for "leder front cover"? er de plaget med ekstrem steinsprut i california? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 nice, sånn vil jeg også ha! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 El ZORRO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 eksosrøret var jo ikke langt nok hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Det kan være litt kult med slikt, på riktige bilen.. En porsche f.eks.. Men det er jo et must at det må passe! Er også finere på f.eks E36 og kun på nedre del av panseret.. På denne bilen såg det bare dumt ut.. som resten av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Hva er California-look?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2008 Leder front cover, kjøpt i california? FOR 5000KR!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Hva er California-look?? Jeg tror annonseskriveren blander sammen med Cal-look, dvs. som kjent fra ombygde gamle VW Bobler. Ser ikke så mye "California" i denne BMWen. Når det gjelder "Leder Front Cover" så lurer jeg på om det har sneket seg inn en null for mye i prisen på denne. Med mindre den er laget av ekte "Leder", da - men da ville den gjerne tålt solen i California dårlig... Når det er sagt, kunne jeg virkelig tenkt meg en av disse selv - må gjøre en god jobb med å beskytte mot steinsprut, som er grunn nr. 1 for at jeg setter ned farten på grusveier. Regner med det hadde vakt en viss oppsikt - og kanskje ennå mer hvis folk kjente navnene "Leder Front Cover" vanligvis går under; nemlig Nose Mask - eller Car Bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå