Gå til innhold

Bimmers.no stand på gatebil?

Cise
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ble det noe mail cise?

fikk ikke noe mer en den ene mailen.. typisk gatebil folka.. for vel bare møte opp og si at vi skal ha stand her på go-karten da.. meen hvis det hjelper noe da(tviler) så kunne jo gunnar ha sendt en mail eller noen andre som har litt mer peiling på hvordan å formulere seg på til de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje de ikke har noen interresse for å ha en egen utstilling for kebabtraller da se;) hehe

hehe.. :lol: mulig det.. nei men vi kan jo bare si det sånn at førstemann som kommer til go-karten holder av plass til ca 10 biler eller no sånt.. jeg regner med at jeg reiser enten på fredags morra eller ettermiddag alt ettersom jeg får fri fra jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Bare ås ende en mail det, skriv at det kommer 20 biler.. Hvis du leter litt finner du også ett skikkelig påmeldingsskjema for påmelding av klubber..

Uansett så blir det BARE rot.. Og grunnen til det er at de sikkert gir like faen i utstillere på septembertreffet som på juli treffet.. Syns det bare blir vas gog rør... Dessuten så åpner jo campen på torsdag på Septemberttreffet, og da er jo campen oppe ved banen, slik at de fleste vil nok allerede Torsdag ta opp plass på Go Cart banen..

Jeg er LEI av hele Gatebil.. Du er NOTHING for de om du ikke er i deres omgangskrets.. Se feks på premieringen av Gatebilene fra skogen i juli.. Ser ut som det KUN er biler fra depo området som er vurdert.. Tror neppe de gadd å gå runden engang.. Det er jo faktisk på GO-cart området folk som burde fortjent en premie står.. De har jo "normal" lommebok uten de store kontaktene..

Syns det hele blir tragisk.. Selv med bil i millionklassen er du nothing for de gutta der.. Allikvel finner jeg meg i dette år etter år.. Reise dit for å se på biler jeg har sett 100 ganger før, gjøre ting jeg har sett de bilene gjøre 1000 ganger før, i en folkemasse der under halvparten er interessert i bilene, men er der for festen.. Drit å DRA.

Nå er det ironisk nok megselv som la frem forslaget om felles stand, men jeg VET hvor vanskelig dete kan være.. Selv har jeg desverre ingen mulighet til å komme før lørdag, og da er det vel fullt på go cart banen likevel.. Dessuten utøver de i porten latterlig dårlig vurderingsevne for hva som skal slippes inn og ikke.. Det burde egentlig være omtrent umulig å komme inn om du ikke sto sammen med en klubb, og det burde være latterlig enkelt å gjøre slike tiltak for ledelsen i Gatebil..

Oppe ved go carten tar nå om dagen de store gutta 40% av baneområde, etter at det vart så jævli populært å ha busser og trailere..

La OSS ANDER SLIPPE TIL!

helt eni med deg i dette,i år gad eg aldri a inn på rudskogen sit sommertreff.har snakket flere ganger med leif.han sier det skal bli ber at dem må få en ording som er bedre.di er nå oppe i maksimalt lovlig folk inne på område.så nåe må dem gjere til neste år.ellers blri hele greia avbrut av politi prga sikerhet.lag ber system meiner eg elelr begrens antal personer som kommer inn.og få vekk en del av alkoholen.bil og alkholi har aldri hørt sammen.greit folk drikker på campen osv på kvelden,men det flyr fulle folk rundt hele dagen inne på go cart banen og sjangler og iritere folk som virklig er bil inntrsert.dem bare ødlegger for oss som ska kose oss og ha det gøy med biler.synes det ser mer ut som en fylle plass snart en ei bil messe eller bil festival.det blir for dumt synes eg.fulle folk burde forbys der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ifølge navnet gatebil burde bilene som får komme inn være nettopp det, en gatebil. etter min mening er en gatebil en bil som man kan kjøre med på gata. og helst ikke en helt vanlig bil. en orginal astra 1,6 STW har ikke noe på gatebil og gjøre. men gjerne en spessiel bil eller en bil det er gjort ting med for og gjøre den kulere. men den bør fortsatt være lovlig og ha på veien. sånn som det har blitt burde de skifte navn til "banebil" er jo ikke no særlig med biler der som er kjørbare no annet sted enn på bane.

jeg er helt klar for og ta med en ordentlig gatebil og stille ut med bimmers.no. :wink:

er jeg kammeraten med den strøkene E38 stian? (s.arnesen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...