BMWPower Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Måtte bare ta bilde av denne Finn 5 feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flo1 Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 huff, stakkers person, sette V6 merke bak på en Bmw. Bmw har vel aldri kommet med v6? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Jeg forstår ikke hvordan folk får seg til å gjøre slikt. For det første ren utdritning siden bilen ikke har V6 i det hele tatt, men i utgangspunktet hadde det sett jalla ut selv om den hadde hatt V6. Skjevt plassert uoriginalt merke på en ellers pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Var denne som gav meg en støkk en tidlig vintermorgen i år, da jeg møtte den rett utenfor garasjen der jeg bodde. Lagde også en tråd: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=73638&highlight= Ser ikke akkurat veldig strøken ut forfra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Forøvrig har den krom-speil, og krom-"inntak" på skjermene, som bare er klistret på Denne jeg referer til i denne tråden også; http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=86706 Morsomt med litt tilfeldigheter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Var denne som gav meg en støkk en tidlig vintermorgen i år, da jeg møtte den rett utenfor garasjen der jeg bodde. Lagde også en tråd:http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=73638&highlight= Ser ikke akkurat veldig strøken ut forfra.. Jeg trekker tilbake det jeg sa om "ellers pen bil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 En bil som kunne vært pen passer vel bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Fin denne her ja Jeg la ikke merke til vingen sist jeg såg den, kanskje pga v6 merket som jeg ble så opphengt i.. Hadde forøvrig en bulk i høyre siden.. luuurer på om den nå hadde M front? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 1: V6!!! 2: enkel endestuss 3: handlevognvinge 4: baklys kan diskuterest (liker ikke crystal lykter) 5: crom speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 1: V6!!!2: enkel endestuss 3: handlevognvinge 4: baklys kan diskuterest (liker ikke crystal lykter) 5: crom speil 6: "luftinntak" i skjermene fra bilxtra 7: Krom skiltrammer 8: Ebay krom lykter 9: Krom i rillene i nyrene(lim på krom) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 felgene var ikke så ille da på det siste bilde de passet e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Tatt av alt stajset som er listet opp over her, hadde jo denne blitt fet da! den har jo litt stuken(fangere, felger, farge, coupe). Kanskje det er en m-tech bil også? tviler nesten på at han som har ødelagt denne bilen med alt dette tullet, har montert M bakfanger og shadowline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Tatt av alt stajset som er listet opp over her, hadde jo denne blitt fet da! den har jo litt stuken(fangere, felger, farge, coupe).Kanskje det er en m-tech bil også? tviler nesten på at han som har ødelagt denne bilen med alt dette tullet, har montert M bakfanger og shadowline Den har jo ikke M bakfanger.. shadowline er ikke noe alternativ til e36 coupe... Alle har slike mørke lister rundt vinduene, hvis det er det du tenker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Ojda, e36 er ikke min sterke side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Den har jo ikke M bakfanger.. Da tror jeg du må pusse brilleglassene dine Er org. M hekk det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå