GiljeN Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Skrevet Juli 30, 2008 ahh stemmer d jeg er så si ferdig me bilen nesten nå mangler bare turbo å sånt når har bakken åpen kveld? å hva sjer der `? å hvor er det ?;=)
owyj Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 Da får du hjem datasprut, å ikke denne chippen Hver mandag kveld åpner han dørene for likesinnede folk:) For 400,- så kan du få bremsa bilen din på tralla hans (tror det var 400 hvis jeg husker rett). Dette skjer i lokalene hans på Ålgård. www.boostperformance.com
oddis Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 ..men M-motorene er "nedtrimmet" i USA. Kanskje det har noe med saken å gjøre?? Er de? Fortell
GiljeN Skrevet August 5, 2008 Forfatter Skrevet August 5, 2008 noen andre som har prøvd "turnermotorsport" ? eller hva frakten vil komme på? koster ca 1300 så kommer moms uten om, slepper vell toll pga bil del ? noen som vett sånt ca hva total kostnadene vil komme på ? GiljeN
GiljeN Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 ingen som har erfaring med chip i 535 ? eller med turner motorsport ?
owyj Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Turner motorsport er absolutt å anbefale! God service og kjappe med å svare på mail. Det tok 6 dager fra de sendte pakken, til jeg fikk den i hendene mine. Mao ingenting å klage på.
GiljeN Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 men du vett enda ikke om den fyngerer
Sir Hofstad Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Ordner lik chip for halve pris... Og da har jeg garantiansvar osv. Kan ordne deg turbochip til samme men koster litt mer.
GiljeN Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 halve pris av 250dollar ?:S men hva vil en slik chip gi i effekt økning ? turner sier : The 1989-93 535i is a powerful car, however, BMW didn’t spend any more time tuning the car than they had to. The TMS Performance Chip for this car was tuned on the dyno to yield as much performance from this engine as possible and still maintain its great reliability. Jim Conforti tuned the fuel and spark maps to take advantage of 91 octane gasoline. By making the engine more efficient with this fuel, gains in horsepower and torque are achieved as well as making the engine run smoother. Horsepower Gain + 43 @ 6250 RPM Torque Gain + 21 @ 2000 RPM New Rev Limit 6800 RPM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå