Gå til innhold

ønsker meg masse bmw deler i morra jeg :D

Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

Hmm, jeg har noen gamle piggdekk liggende - tror de er fra slutten av 80-tallet. Ganske bra mønsterdybde - men det var kanskje ikke noe sånt du ønsket deg, så jeg får heller håpe at andre er i et mer oppfinnsomt/gavmildt hjørne enn jeg. :)

Men skal vi se, noen som har to E28 prosjekter på gang, og som ønsker å kjøpe en E23 - snakk om mannen som har alt. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen!!!

Håper du får det du ønsker deg. :D

Ønsker meg masse til min bil og, men har desverre ikkje bursdag før i november... Og siden eg e jenta så e det veldig lite sannsynlig at eg får bildeler i gave... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker meg masse til min bil og, men har desverre ikkje bursdag før i november... Og siden eg e jenta så e det veldig lite sannsynlig at eg får bildeler i gave... :(

Hmm, jeg har fortsatt de piggdekkene fra 80-tallet hvis du er interessert.

Men, litt mer seriøst; du bør muligens vurdere en alvorssamtale med familie og venner; hvis en jente kan bli glad for å få en frontspoiler, synes jeg hun bør få en - og gjerne pakket inn i noe pent gavepapir. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg har fortsatt de piggdekkene fra 80-tallet hvis du er interessert.

Men, litt mer seriøst; du bør muligens vurdere en alvorssamtale med familie og venner; hvis en jente kan bli glad for å få en frontspoiler, synes jeg hun bør få en - og gjerne pakket inn i noe pent gavepapir. :)

Hehe, takker for det, men sliter med å bli kvitt de gamle vinterfelgene eg har liggende sjøl....

Men den komentaren om frontspoiler kan eg si meg enig i. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...