Morty999 Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 siden jeg har bursdag i morgen så trenger jeg masse deler til bmw'n noen som er i det gavmilde hjørnet? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Hører vi tigging? Nja, det gjør vi!! Grattis på forskudd.. Du kan få en stålfelg av meg hvis du betaler frakt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2008 haha.. ikke noe tigging her gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Ser jo ut som om du har 2 bimmere,hva mer kan man ønske seg? Men gratulerer med dagen på litt forskudd!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Hmm, jeg har noen gamle piggdekk liggende - tror de er fra slutten av 80-tallet. Ganske bra mønsterdybde - men det var kanskje ikke noe sånt du ønsket deg, så jeg får heller håpe at andre er i et mer oppfinnsomt/gavmildt hjørne enn jeg. Men skal vi se, noen som har to E28 prosjekter på gang, og som ønsker å kjøpe en E23 - snakk om mannen som har alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2008 har alt har er vell litt feil? men en 745 hadde ikke gjort noe det heller.. ligger jo en ute her men hakke råd nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 har alt har er vell litt feil? Stemmer det. Så lenge du fortsatt ikke har kjøpt den E23en, har du nok ikke riktig "alt". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Gratulerer med dagen!!! Håper du får det du ønsker deg. Ønsker meg masse til min bil og, men har desverre ikkje bursdag før i november... Og siden eg e jenta så e det veldig lite sannsynlig at eg får bildeler i gave... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Ønsker meg masse til min bil og, men har desverre ikkje bursdag før i november... Og siden eg e jenta så e det veldig lite sannsynlig at eg får bildeler i gave... Hmm, jeg har fortsatt de piggdekkene fra 80-tallet hvis du er interessert. Men, litt mer seriøst; du bør muligens vurdere en alvorssamtale med familie og venner; hvis en jente kan bli glad for å få en frontspoiler, synes jeg hun bør få en - og gjerne pakket inn i noe pent gavepapir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Ønsker meg masse til min bil og, men har desverre ikkje bursdag før i november... Og siden eg e jenta så e det veldig lite sannsynlig at eg får bildeler i gave... Hmm, jeg har fortsatt de piggdekkene fra 80-tallet hvis du er interessert. Men, litt mer seriøst; du bør muligens vurdere en alvorssamtale med familie og venner; hvis en jente kan bli glad for å få en frontspoiler, synes jeg hun bør få en - og gjerne pakket inn i noe pent gavepapir. Hehe, takker for det, men sliter med å bli kvitt de gamle vinterfelgene eg har liggende sjøl.... Men den komentaren om frontspoiler kan eg si meg enig i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Du kan få en Hellrot farga org E36 frontfanger av meg hehe mot frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Haha, til feil bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 haha.. e36 deler/bil skal jeg personlig ALDRI ha.. men ellers takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Gratulerer med dagen Morten... Står endel E28 deler å venter på deg her Ikke helt gratis men nesten Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 hehe.. takker.. kommer bortom en av dagene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå