_anders Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Skrevet Juni 29, 2009 Status: 2 ødelagte vipparmer, girkasse nr2 så godt som ødelagt, og diffen begynner å spøke litt med meg. Men, ellers fungerer den bra! Lager lakrisremser så langt du tør å holde flat pedal Girkasse anyone??
Gjest Skrevet Juni 29, 2009 Skrevet Juni 29, 2009 denne bilen blir brukt for det den er vert den skjønner dere!
_anders Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Skrevet Juni 29, 2009 Denne bilen skal brukes med det går ja Vil ikke kjøpe meg billet-armer før de får laget noe som virker. Alle Billet-armene har svakheter som gjør at originale er bedre. HD-vipper er vel et godt alternativ da.
Gjest Skrevet Juni 29, 2009 Skrevet Juni 29, 2009 Selve armene er vel sterke, men di sliter ut kammen!og der er ikke no serlig da denne kammen er noe spesi.
MariusG Skrevet Juni 29, 2009 Skrevet Juni 29, 2009 Groom bil Ka kasse skal du bruke som kan holde då? Ka skal du ha for bruksbilen din?
Stale_H Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Så ut som du lekte deg godt på Våler, og bilen flytta jo godt på seg
GeirAndre Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 ppf har kommet med oppgraderte vippearmer som jeg bruker.. bedre sliteflater som ikke løsner.
gnmfr Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 jøss var høye og fine tall det men noen mulighet til og se noen flere bilder fra bur bygginga??
_anders Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Skrevet Juli 26, 2009 Lenge mellom oppdateringene her nå. Men iallefall er nå vipparmene nå byttet, motoren er ihopsatt. Går fint igjen nå Quarter Master clutchen som PeeBee her på forumet solgte er på vei til meg, og denne skal monteres i den nærmeste framtid. gnmfr: Har ikke bilder av dette dessverre. Men tving Jørgen til å sette sammen sitt, og ta bilder av det
T.A.S Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 blir den å se på gatebilfestivalen i surnadal til helga eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå