Jens Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Hjelp, så tøft det er med M-tech ll Gleder meg til å se bilen 100% fiks-ferdig!
Alecken Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Gleder meg virkelig til bilder Supert prosjekt det her.. komplett drømmebil!
dunderdo Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Jeg ser du bør bytte om på bremse skivene foran da dei rotere feil vei slik du har satt di på nå. Folk vil helt sikkert kommentere det på treff o.l Rått med M30 og turbo. Rå bil gleder meg til å se mere av denne
Gjest Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Skivene står rett vei. ser ikke rett ut men det skal være sånn ifølge k-sport.
dunderdo Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Skivene står rett vei. ser ikke rett ut men det skal være sånn ifølge k-sport. Jeg har lært at hvis man monterer skivene den veien så bygger det seg opp bremse kloss rester og støv i sporene som er freset i skiven. Men hvis de garanterer dette så er det ingenting å si på det
Gjest Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Bilen prøvekjørt i natt!! Og den går som ett helvete!
Alecken Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Natt til mandag faktisk.. hehe.. vekte nok mange naboer da??
_anders Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 uff, ja de naboene. Har desverre en ganske nær nabo, som er mildt sagt negativ til det meste, så tviler på at han likte dette. Men men, that's life Prøveturen ja, første som skjer er at bakhjula subber, vi har ikke valset nok, og det er alt for mye gummi. La vi om til 15" hjul, så var det problemet ute av verden. Etter det var det mest fryd å gammen, ødela radiatoren min da, men har et håp om at det kan fikses. Men bilen fungerer utmerket maskinelt, og går som Jørgen sier meget bra, på ca 0,5-0,8bar. I morgen skal trykket opp en god del Benking på Bjørnstad Bil, og målet er satt. En kompis av oss har lagt lista for m30 turbo der for 3 uker siden da han bremset 520 hjulhk på 1,3 bar!
Trond.S Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Dæven så artig med første prøvetur Imponerende tall på motoren til han kammeraten deres. Det var mye hk til å ikke være høyere ladetrykk. Regner med at du satser på ikke havne noe særlig etter Hilsen Trond
Rogern Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Sitter å er litt sjalu her nå ja, min har ikke kommet av bukkene engang... Gleder meg til å se bilder/film
Gjest Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 I dag er d bremsing på bjørnstad! 467@ 1bar så langt! (Hjul hk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå