venbus Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 No e de bærre kremjobben att montering av alt å få på reklame
Trd Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 No e de bærre kremjobben att montering av alt å få på reklame STEMME!
Trd Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 fin bil lykke til vidre Takk for det.. Var i full gang med montering, men så måtte jeg plutselig ut på havet.. Gleder meg til å få på igjen skiltene til sesongen
Jørgen-A Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 denne blir fjong! men nå syns jeg dere bør opptadere siden deres! vegard har jo kjøpt seg en versting har jeg hørt
Jørgen Lie Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Der ja, kom det endelig farge på tralla Skal bli morsomt å se (begge??) bilen(e) i aksjon til våren..
Trd Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 denne blir fjong! men nå syns jeg dere bør opptadere siden deres! vegard har jo kjøpt seg en versting har jeg hørt Hehe, ja d e maskin d! Sida er under oppgradering. Webmastern er satt på saken Logoen er under en lettere fornying oxo. Så d blir vel etterhvert
Trd Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 Der ja, kom det endelig farge på tralla Skal bli morsomt å se (begge??) bilen(e) i aksjon til våren.. Jepp. Men Vegard kommer vel til å bruke M3'en mest vil jeg tro. Men må jo prøve å komme med begge bilene samlet oxo ja. Det er jo litt av "konseptet"
Jørgen Lie Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Ja, det vil jeg nok tro han gjør ja Men som du sier, "konseptet" må jo vises frem, så da får dere heller skaffe sjåfør på "grøøøninj" t Vegard
Trd Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 Ja, det vil jeg nok tro han gjør ja Men som du sier, "konseptet" må jo vises frem, så da får dere heller skaffe sjåfør på "grøøøninj" t Vegard Jepp Det blir vel ordnings..
Jørgen-A Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 det er vist en lilla e30 m3 med s38 turbo og 802hk på hjula.
|Ole| Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 det er vist en lilla e30 m3 med s38 turbo og 802hk på hjula. Ahhhhh, der den havna jaaa Da får den iallefall kjørt seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå