635csi Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Oppdatering da???? På tide det nå, siden bilen har blitt presentabel. Og litt info om hvordan det gikk på treff i helga kanskje?
Trd Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Skrevet Mai 9, 2011 Har vert stilt her innpå i det siste ja. Har holdt på å få bilen klar til treff, så det har ikke vert så mye å oppdatere (eller jeg har vel glømt det litt). Kom meg omsider på treff på lørdag, Nordmøre Gatebilklubb arrangerte "vårmønstring"i Surnadal. Artig å få bilen ut på veien igjen, riktig nok med prøveskilt, siden jeg ikke har rukket Eu-kontoll enda. Fikk forresten pris for "Årets Nykommer", så det var jo litt arti Skal pøse ut noen flere bilder seinere
Trd Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Skrevet Mai 9, 2011 Ligger bilder fra treffet på: http://www.nordmoregatebilklubb.com/
Trd Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 Da var JOM coiloverkitet kommet og montert. Litt høg bak, men får se hva som skjer.
JonasD Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Fjern justeringsskruen bak, så kommer den.
Jørgen Lie Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Da var JOM coiloverkitet kommet og montert. Litt høg bak, men får se hva som skjer. Fikk dere ordnet høyden foran?
venbus Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 Da var JOM coiloverkitet kommet og montert. Litt høg bak, men får se hva som skjer. Fikk dere ordnet høyden foran? Hehehe... de va nok naturlig årsaker for at den ble så høg foran ja å justeringskruven bak er fjernet nå
Trd Skrevet September 13, 2011 Forfatter Skrevet September 13, 2011 Haha.. ja d blir vel ordnings ette kvart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå