///christian Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Hvor mye hadde du tenkt deg for mtech1 da?
Hesleskaug Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Hehe... Så bilde av gamle Mtech1 hekken min. Hullet gamle eier hadde laget er ikke så diskret Kult prosjekt!
Trd Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 Hvor mye hadde du tenkt deg for mtech1 da? Kom me bud
Trd Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 Hehe... Så bilde av gamle Mtech1 hekken min. Hullet gamle eier hadde laget er ikke så diskret Kult prosjekt! Hehe.. ville heller ha valgt ein an hekk enn å skjera eit så stort hol ja Fekk tak i eit anna hekkskjørt som passa bedre. So fekk ikkje bruk for da allikavel..
Trd Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 Hmm, rundt 500lappen da? har sendt deg pm...
venbus Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Du må peise ut bilder av de råe flokca interiøret ditt Thomas.. de vart jo dritrått
Trd Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Skrevet Mars 23, 2009 Ja då va da ei go stund sia eg ha oppdatert her.. lyt vel nesten legga ut litt bilde då Fekk send interiøret på flocking, har fått det att og har nesten montert alt! Akkurat no driv eg å bygge opp ei hattehylla i glasfiber, sia den eg hadde ikkje såg ut... Ska prøva å v litt flinkare t å legga ut ettekvart som ting skjer.. Laga stabstag i bagasjerommet, slik at eg får bedre plass..
knut_olestad Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 Vurderer det samme Bygga om interiøret du tenke på? kanskje, vurderer litt CSL deler. Men først tenkte jeg en litt nyere M3 e46 då? ja, 2003-2004 modell. Følger med på nettet, om det dukker opp noen De her har et CSL interiør og diverse. http://www.car-parts-mueller.de/ Bklager OT. Kult prosjekt
Trd Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Skrevet Mars 24, 2009 De her har et CSL interiør og diverse. http://www.car-parts-mueller.de/ Bklager OT. Kult prosjekt Takk for d ja
Trd Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Skrevet Mars 24, 2009 Har du "pelsa" interiøret??Naboens katt ? hehe, har nok det... men kattn slapp unna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå