Trd Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Skrevet Februar 22, 2010 Hvor har du bestilt stolene? kommer de med understell også, eller må du lage noe? Ser bra ut, by the way Kjøpte de på bs bildeler. 1600,- stk tror jg det var. Stolunderstell kom i tillegg, 250 for stk der mener jg det var... Har du montert disse stolene ennå? Lurer på slike stoler selv, bare lurer på monteringen, om det er bolt-on med understellet og slikt Har ikke fått de enda, de var ikke på lager, og måtte bestilles. Jeg kjøpte to understell til stolene også, med skinner. Usikker på om de må tilpasses, men skal alltids få de til å sitte fast hehe
mxsondre Skrevet Mars 31, 2010 Skrevet Mars 31, 2010 de DE lyktene med smiley's mye skal du ha for de?
Trd Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Skrevet Mai 2, 2010 Da har stolene endelig kommet. Var faktisk ganske bra for å være så billige, trodde de var sånn passe jalla, men det var de ikke. Venter bare på bilen nå. Begynner å dra på tida, men han sa han måtte få den ferdig nå. Ser ut som det blir Startech lykter på meg også. Får bytte de i noen spray-sota orginallykter Kan ikke klage!
Trd Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Skrevet Mai 2, 2010 Fancy frage du går for mr.! Hehe, ja tror det blir knall!
Trd Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Skrevet Januar 29, 2011 oppdateringer? Bilen blir kjørt på lakkering over helga. Har vert mye tull frem og tilbake med han som egentlig skulle lakkere. Men nå blir det Can't wait!
RoaldJ Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 kule interiør detaljer =) hva er de små bryterene på siden av varmeapparatbryterene? erstattere til bakrutevarme og osv?
Trd Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Skrevet Januar 30, 2011 på tide =) venta lenge på update her;) Skal prøve å legge ut litt mobilbilder jeg har tatt.. Men skal poste så fort d har kommet lakk på ja
Trd Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Skrevet Januar 30, 2011 kule interiør detaljer =) hva er de små bryterene på siden av varmeapparatbryterene? erstattere til bakrutevarme og osv? Takk det er nivåbrytere til vifta på varmeapparatet. Ble finere å ha de på bryter, enn å ha enda et hjul. Litt på grunn av plassmangel oxo..
TM custom Skrevet Februar 1, 2011 Skrevet Februar 1, 2011 er sikkert tatt opp før men jeg har ikke lest gjennom hele tråden. skal du selge den leppa som sitter på bilen på de første bilden i tråden om ikke du allerede har solgt den?
Trd Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 er sikkert tatt opp før men jeg har ikke lest gjennom hele tråden. skal du selge den leppa som sitter på bilen på de første bilden i tråden om ikke du allerede har solgt den? Leita litt i "delelageret" men fann ho ikkje. Så den er sikkert solgt. Men har et par av dei "vanlige" leppene liggande.
Trd Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 Her kjem eit par bilde som lakkereren tok i lakkboksen/verkstedet.
Trd Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 I kveld fekk eg endelig bilen tilbake Meget dårlig bildekvalitet, har lånt bort speilrefleks'n Men skal ta nye bilder etterkvart.. Ka du tru? Vinge montert.. "Prøving" av felger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå