Larsegutt Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 ....Denne tråden omhandlet først 2 stk biler, men gjelder bare E-30'en nå..... Guttebilen som jeg kjøpte Juli 08 er en 91-Mod 325i M-Tech 2 med M20/B27 Såg den først som prosjekt tråd her inne på Bimmers.no, og som senere kom til salgs....som jeg kjøpte Bilen er igrunnen mye ferdig, men der kommer vel litt forandringer innimellom... Noe av det som har blitt gjort/-skiftet på bilen: *Strøkent 2+2 m3 interiør *Sorte Hella DE lykter foran *MHM baklykter *Orginal sotede blinklys foran *Nytt dashbord *///M gearkule m/lys *///M mattesett *///M bagasjeromsmatte *Orginal hatthylle fra bmw m/innbygd solgardin *M3 tørkteppe *M-technic innstigslister *M-tech 2 ratt *Innerskjermer *Bærebruer m/alle kuler *Indre/ytre styrestag *Hjullager *Bremseskjold *Nye ruter + pakninger *Nye pakninger,slanger,klips,skruer ++ *Vindus visker armer + blad *Xenon kit *Bagasjerom trekk *Motorfester *Indre og ytre styrestag *Alt nytt i gearoverføring *+++ mye småting.......... Understell: *Powerflex polyforinger all the way (exentriske foran) *Ireland engeneering 19/22mm stabstag *Dempertårn stag foran+bak *Z3 tannstang (2,7 turn) *Z3///M Diff foring *GS performance gearkassefester *Short shift Stereo: *Focal 5.5" frontsett *Focal bakhøytalere *Audison lrx 5ch. forsterker *Pioneer bluetooth spiller *Pioneer 10" subber x2 *Nye signalkabler og ledninger. Motor: *Nybygd m20b25 sugemotor fra Autotrim,med 2.4td veiv. alt nytt i motor. *Blokk/topp er planet, toppen er også portet en del. *Shrick kam, 288 grader *Alpina ECU *Grip Force F1 cluths kit *OBX grenrør Bremser: *330mm K-Sport forran. *EBC ventilerte skiver bak, med Ferodo 2500 klosser. Bilen har det meste av utstyr som ble levert orginalt: *største kjørecomputer *el. vindu *el. takluke *cruisekontroll *setevarme X - Familie trallen er en 2002 mod 525i M-Tech Sport Touring. Det meste av utstyr utenom Navi og el.stoler. men med Manuell kasse *19'' Org. Hartge felger. *H&R 40mm senkefjærer fremme. *Senket bak med Nivåreguleringen. *K&N konfilter. *Nye bremseskiver med GreenStuff klosser. *Lakkerte bremsekalipter. *Powerflex casterstag-foringer i forstilling. *M-Tech pedalsett. *M-Tech Bakrustespoiler *M5 Speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Gratulerer med en utrolig flott E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Gratz med en strøken E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 Takk takk! Deilig og ha en ferdig bil! Planen var og kjøpe meg et prosjekt fra grunnen av, men har hatt et ubeskrivelg sug etter å få KJØRE heilt siden jeg solgte E-46'en min og ble Pappa. Så jeg fant ut at det er mest fornuftig og finne noe som var kjørbart. Uttålmodig etter og få kjøre FØR en begynner på et prosjekt hadde vert dødsdømt, så godt kjenner jeg meg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 Vurdere 17'' OZ Funtura til E-30'en... Las en plass at det er dårlig med klaring til felgen visst en skulle montere større bremser. Noen som vet noe om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymotor Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 er en strøken å hærli e30 du har kjøpt;) har vert så heldig å opplevd den selv! Godt kjøp, verdt alt du ga for den å mye mer sku kjøpt den selv om jeg hadde hatt råa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Hei. Jeg hadde 8,5-17 futura på min e30. Veldig fine hjul på e30. Men det er dårlig plass til bremser ja. Ikke plass til 330mm k-sport ivertfall. Synd da futura er perfekt til e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Gratulerer med en deilig bil! Gullegode felger du vurderer også. Går 8,5" Futurafelgene på E30 UTEN valsing av hjulbuer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 På min er kunn kanten valset inn å det jikk fint med 215 dekk ivertfall. Blir vel vanskelig uten tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Keskin kt1 har mer plass(k sport 330mm) enn futura. Samt at de er billigere og ser identiske ut for det utrente øye Men de er ikke delte da, slik som futura. Jeg er iallefall fornøyd med kvaliteten. Samt at kanten er ulakkert så den kan poleres BLANK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Har vel litt bedre plass di ja i og med att det ikke er muttrer på insiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 Keskin kt1 har mer plass(k sport 330mm) enn futura. Samt at de er billigere og ser identiske ut for det utrente øye Men de er ikke delte da, slik som futura. Jeg er iallefall fornøyd med kvaliteten. Samt at kanten er ulakkert så den kan poleres BLANK Hvor får en kjøpt Keskin kt1? pris? kjekt og ha litt plass til større bremser visst det blir aktuelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 styling-tech selger vel keskin mener jeg på... feite bila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 8, 2008 Forfatter Share Skrevet August 8, 2008 ja ok! Liker Funtura og kt1 godt, og visst Funtura er såpass trang blir det evt kt1 tenker jeg. men kunne godt tenkt meg noen ikke andre har også... For se hva jeg finner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Faen, jeg kunne tenkt meg 5 serien din... e30'en også selvfølgelig, men den 5 serien er akkurat det jeg skulle hatt nå... du er ikke interresert i e46 touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå