Reset Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Lekker bil dette, likte egentli bilen bedre med de hvite felgene jeg da ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 Jau, smak å behag det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 JA e på leit ette en fin E30...Men ekje store utvalget kan du sei!!!Mange som er i helrusta/kjøyrt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Fantastisk deilige biler du har! Gleder meg bare mer og mer til sommeren når jeg ser bildene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 Takk for det! Ja skal bli godt med tørre veier no! So MØKK lei snø, minus grade å SALT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Sinnsykt fin E30 du har Kenneth... Husker søskenbarnet mitt hadde en E30 med slike utbyggere som du, ganske så spesielt det Men faen så fint det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nevstad Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Rått! Gler meg til tørre veier og sol! Da skal de poleres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 Takker! Ja synest de sideskjørta er tøff, skiller seg litt ut Nevstad gutten! Velkommen til bimmers;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 De skiller seg nok ut de sideskjørtene ja De R888 dekkene, har du prøvd disse tidligere eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Nei første gangen jeg prøver dem. Skal være ganske så bra sier mange. Nesten alle som kjører på dem på banekjøring gjennom CCN treffene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 skal du på våler nå i helgen lars? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Hadde ingen planer om det, men veit no aldri! Skiftet ny olje på girkasse å diff i går kveld, så alt ligger til rette igrunnen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Da er det bestemt. Han møter oss på Dombås imorgen Kristian. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 ja det syns jeg så absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Det hadde vært veldig gøy, men jeg har rett og slett for mange baller i luften denne helgen, så må nok melde pass denne gangen! Stiller 22-23 Mai på Rudskogen, samt på GS-treffet 29.Mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå