Larsegutt Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2011 Glemte devserre GoPro kameraet mitt hjemme, nyladdet å klart.... snakk om vims! Vart sånn stress før jeg reiste. Kom på det når jeg hadde kjørt ca 3 mil så gadd ikke å snu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 hehe, kattastrofe! vi får ta et lite lokaltreff en kveld, å sparke litt dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Veldig stilig E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 En liten test av GOPro HD kamera; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 En liten test av GOPro HD kamera; Nice! Hvordan festa du kameraet ? Og hvor kjøpte du sånt? Alltid hatt lyst på sånt kamera Er litt kjipt å stripse/Teipe Mobilen fast haha:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Ebay kjøpte jeg det. Det følger med div feste annordninger. Her brukte jeg sugekoppen. Her er hjemmesiden: http://gopro.com/cameras/hd-motorsports-hero-camera/ Der er div film snytter å se på siden der. Bra kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Blir bare bedre å bedre denne bilen din Ikke misunnelig i det hele tatt Kjempe gøy å se at du fikk pris på E30 meet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Takk for det silver! Fantaserer litt om godkjent S50B30, men litt gøy med en M20 som funker også. Gratis er det heller ikke, 5-bolt, motor gir osv... det som holder meg litt tilbake, som den rett sunnmøringen jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Takk for det silver! Fantaserer litt om godkjent S50B30, men litt gøy med en M20 som funker også.Gratis er det heller ikke, 5-bolt, motor gir osv... det som holder meg litt tilbake, som den rett sunnmøringen jeg er Går for med noen kroner ja, har selv gjort det motorkonverteringen, å bare det ble kostende en del kroner. Så hvis man skal ta understell osv i tillegg så blir det enda dyrere. Men det fungerte iallefall over all forventning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 Får se litt etterhvert, blir ikke i år vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 Siste bildene fra ifra Høstreffet som CCN Møre & Romsdal holdt 2.okt. Resten av bildene kan sees her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Vakker kjerre! Men neste sesong bytter du vel til noen fetere hjul..? Det fortjener den synes jeg, eneste jeg kunne utsatt på denne bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Vakker kjerre! Men neste sesong bytter du vel til noen fetere hjul..? Det fortjener den synes jeg, eneste jeg kunne utsatt på denne bilen! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Nydelig bil du har der! jeg var med og stemte fram den på E30-Meet. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå