Gå til innhold

Larsegutt's 325i M-Tech II

Share

Anbefalte innlegg

Takk for det... felgene ja....Hehehe... tja, må over i 5-bolts da for å finne noe skikkelig. Får se etterhvert.

Hvilken felger enda du opp med FTE?

Takk for den HypeTraxX :)

Såg på E30MEET at dem har bestillt pokaler til dem som vant iår, får dem utlevert ved neste års treff.

Blir stort treff til neste år da når e-24, e-28 og e-21 blir med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 344
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan er det med 10x17" bak. Måtte du valse mye? Hvilken dekk dim kjører du med? 225, 235?

10" ja, 245/35/17, subbet litt sist jeg var på våler, men bruker som regel andre felger på bane uansett, så det går bra.

Alle skjermene ble max valset fra forrige eiger.

Meget pen e30 Larsegutt :applause:

Takk takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Denne bilen har blitt pen:) kjenner eieren før patrioco og vist jeg ikke husker feil ble denne sjøtet etter en stygg smell?? Uansett ett smykke av en e30:) og sidepanelene er utrolig mye mer spesielle en mtech2 ;) nydelig bil som

Du gjør alt riktig med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Sideskjørta er meget skjeldne ja, tror kanskje det er eneste bilen som har dem påmontert i Norge. Men unntak av et sett som jeg VET ble loddet ut på CCN treffet på Våler i 2009. Ukjent om dem står på noen bil.

Basskassen står monter inn i seteryggen, når jeg tar vekk baksetet så seg jeg inn i Bass elementene gjennom ski luka. Bassrefleksrøret kommer ut i hatthylla.

Dbilasen er forresten solgt nå, måtte ha sprut for å få dette til å fungere skikkelig. Tygger heller litt på andre planer. I år skal jeg bare kjøre masse! Ifjor var det tragisk lite, med bortimot null banekjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...