HypeTraxX Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Fyy feite for et bilde! Jeg veit hvertfall om 2 sett Aerodynamic sideskjørt som er nye og ulakkerte. Det må jo nesten finnes flere, men du er kanskje den eneste i Norge akkurat nå ja!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Steike for en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 noe som skjer med denne da ? flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Er i vinterdvale ennå, ellers lite news ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Stemmningsbilde i fineværet! Lite nytt fra i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Har sagt det før og må si det igjen, dette er en av di flotteste E30'er på forumet! Rett å slett perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Takk for det Tommen325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 Denne var virkelig fin. Leste gjennom tråden nå. Ser ut som du tar godt vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 Liten oppdatering, er fortsatt i live, både jeg å bilen.... Slenger ut noen bilder av E30MEET, fantastisk bra helg, selv om det var litt regn innimellom. På vei nedover, bilde tatt rett etter ''thaifjorden'' før åndalsnes Doffa sin M3 Ankommet Corsca Italia sitt treff på fredags morgen, banehjula påmontert. Jås sidenav, samt en M3 S50 3,2 ltr Oppstilling til fellesbilde på Lørdagen av E30MEET Bilde tatt av RC helikopter. Fra venstre, den godt kjente org M3'en til asgeir, så Doffa's sist innkjøpte M3, samt Blø sin nydelige M3 EVO2 Vinnerene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Kjempe helg på Våler tilbakelagt! Ca 140 mil gikk det med denne gangen. Ny pers rundetid på 1.49.36 Par hendelser som skjedde, men ingen alvorlige heldigvis. Kjøleslange hoppet av pga knekt stuss ut fra radiator, samt at diff begynte å lekke litt olje sent søndag. Klossene bak skiftet jeg også, men dette var jeg klar over og hadde med nye Ferodo 2500 klosser. Ellers fungerte bilen UTMERKET på de 35 mila på bana. Det er ikke lenger mannen det står på, men dekk dimensjon og understell som ikke holder følge, og lysten på større motor blir visst ikke mindre for hvert år, men større! Toyo R888 i 205 dim blir for mykt ved for kjøring, blir opp til 215 eller 225 til neste år. 2,7 motoren, Z3 styring , 330mm K-Sport og 4.10 utveksling fungere bra på Våler! Holde ganske godt følge, runde etter runde mot motorsterke biler som M3E46 og M3E36. Mye av grunnen til dette er ABS, og SEEEEN oppbremsing som noen hevder Men sen oppbrems er noe jeg KAN gjør med 330mm bremser. Her har det forøvrig stått på vanlige gateklosser, og dem har holdt 3 år nå (15000 mil), med 2 banekjøringer i året. Ikke værst! Disse blir byttet først nå. her er noen linker til gode bilder bilder: http://bmwccn.no/forum/topic/bmw-dagene ... er-22-2309 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Meget bra! Blir morro å følge med på div upgrades iløpet av vinteren da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Jeg så bilen din der borte, og den er nydelig som alltid! Men når du kjører 4.10 diff. Dro du ut hele 4. gir langs slettene da, eller åssen ble det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Kristian: Ja noe må en vel gjør. HypeTraxx: Din bil var jeg veldig spent på å se om den kom, mye igjen på den eller? Drar den til ca 6 i fjerde gir forbi depoet, og et par tre sekund i femte på strekken etter nordresvingen. (før innbremsing til bane 3) Ca 165 km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Ikke værst å bruke 5 gir på bane! Tror ikke det er så altfor ofte? Feit lyd ved depoet da Bilen står fortsatt fortsatt grunnings grå stakkar. Jeg skal kanskje kjøpe enda en bil nå, så det går egentlig feil vei. Mulig jeg må selge en annen E30. Men jeg bør få den oppegående til neste sesong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå