Gå til innhold

Larsegutt's 325i M-Tech II

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 344
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

370mm er M-Tech 2 rattet. DetMomo som sto på bilen(se side 1) er endel mindre og tykkere. Vet ikke diameter. Det var faktisk bedre å holde samt ''ratte'' med.

Har ikke bestemmt meg om jeg skal selge det ennå. Er vel ikke så mye en får betalt for det!? Det er vertfall strøkent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår.

Nei, det er ikke optimalt det M-Tech 2 rattet, men det passer jo mildt sagt bedre inn enn et momoratt.

Du får nok solgt det for en tusenlapp vil jeg tro.

Har sagt det før, men det er et utrolig pent eksemplar du har kjøpt deg. Gleder meg til å se hvilke felger du ender opp med.

Du har ikke vurdert å lakke felgene matt-svart med rød tynn kant/strek rundt felgen da? :) JEG tror iallefall det kunne blitt gromt..hvis du ikke synes at det da blir FOR mye svart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår.

Nei, det er ikke optimalt det M-Tech 2 rattet, men det passer jo mildt sagt bedre inn enn et momoratt.

Du får nok solgt det for en tusenlapp vil jeg tro.

Har sagt det før, men det er et utrolig pent eksemplar du har kjøpt deg. Gleder meg til å se hvilke felger du ender opp med.

Du har ikke vurdert å lakke felgene matt-svart med rød tynn kant/strek rundt felgen da? :) JEG tror iallefall det kunne blitt gromt..hvis du ikke synes at det da blir FOR mye svart..

Jeg tror det hadde blitt litt mye svart :? Noen pene kantfelger hadde gjort seg på dette smykke av en bil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sikkert vært litt tøft med svarte, men liker uten tvil sølv felger best. Går og vurderer Keskin KT1 eller KT4, men vet ikke helt ennå. Må se litt rundt på våler treffet før jeg bestemmer meg.

Er meget fornøyd med bilen! Kommer nok og heve den en smule. Først og fremst for og komme meg framover her i verden. Hehe... veldig lav nå. Men mest bak for og få rett høyde med hjulbuer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man handler inn servicehefte, er vel bilen så og si ferdig eller? :P Ser ikke ut som du trenger å gjøre stort med den.

Den er jo helt sykt grom.

Ja den er vel god som ''nesten'' ny. Siden motoren er nyoverhalt, samt alt av bremser, oppheng og foringer er nytt begynner jeg på et nytt servicehefte.

Er kjekt og ha for neste kjøper når den dagen kommer, og ikke minst for sin egen skyld for og ha full kontroll over oljeservice ect...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørsmålet har jeg fått før :lol: og som jeg har sagt før så gidder jeg ikke og si det, for så og bli analysert over hva som kostet hva osv osv...

Men med tanke på hva som er påkostet i deler samt arbeidet, må en gjerne betale ''litt mer'' for og få en slik bil. M-Tech 2 biler er ganske dyre i utgangspunktet også. Rundt 100-120 tusen importert fra tyskland for du et bra eksemplar. Men da er sannsynlig noe av den ''vanlige'' rusten der, samt at det meste er orginalt, tenker da på foringer i understell osv.. så lenge du ikke er heldig da og finner et meget godt eksemplar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Pen bil.:)

Men som jeg sa til deg på våler, så er det ikke komplett mtec2 kit på den. Dette er deler av et Aerodynamikk kit som er ettermontert ala performance aerodynamikkpakken til 1 og 3 serien nå. Hekkspoileren er mtec 2 muligens front og hekk og, men usikker iom at de var ganske like på de pakkene. Jeg solgte en aerodynamikk front til en med mtec 2 og han sa han ikke merket forskjell faktisk.:o

Jeg har deler til sideskjørt og tilhørende hekkspoiler liggende om du skulle være uheldig i vinter.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...