OLEZZ Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Når man handler inn servicehefte, er vel bilen så og si ferdig eller? Ser ikke ut som du trenger å gjøre stort med den. Den er jo helt sykt grom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 370mm er M-Tech 2 rattet. DetMomo som sto på bilen(se side 1) er endel mindre og tykkere. Vet ikke diameter. Det var faktisk bedre å holde samt ''ratte'' med. Har ikke bestemmt meg om jeg skal selge det ennå. Er vel ikke så mye en får betalt for det!? Det er vertfall strøkent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Jeg forstår. Nei, det er ikke optimalt det M-Tech 2 rattet, men det passer jo mildt sagt bedre inn enn et momoratt. Du får nok solgt det for en tusenlapp vil jeg tro. Har sagt det før, men det er et utrolig pent eksemplar du har kjøpt deg. Gleder meg til å se hvilke felger du ender opp med. Du har ikke vurdert å lakke felgene matt-svart med rød tynn kant/strek rundt felgen da? JEG tror iallefall det kunne blitt gromt..hvis du ikke synes at det da blir FOR mye svart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Jeg forstår. Nei, det er ikke optimalt det M-Tech 2 rattet, men det passer jo mildt sagt bedre inn enn et momoratt. Du får nok solgt det for en tusenlapp vil jeg tro. Har sagt det før, men det er et utrolig pent eksemplar du har kjøpt deg. Gleder meg til å se hvilke felger du ender opp med. Du har ikke vurdert å lakke felgene matt-svart med rød tynn kant/strek rundt felgen da? JEG tror iallefall det kunne blitt gromt..hvis du ikke synes at det da blir FOR mye svart.. Jeg tror det hadde blitt litt mye svart Noen pene kantfelger hadde gjort seg på dette smykke av en bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 Hadde sikkert vært litt tøft med svarte, men liker uten tvil sølv felger best. Går og vurderer Keskin KT1 eller KT4, men vet ikke helt ennå. Må se litt rundt på våler treffet før jeg bestemmer meg. Er meget fornøyd med bilen! Kommer nok og heve den en smule. Først og fremst for og komme meg framover her i verden. Hehe... veldig lav nå. Men mest bak for og få rett høyde med hjulbuer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 Når man handler inn servicehefte, er vel bilen så og si ferdig eller? Ser ikke ut som du trenger å gjøre stort med den. Den er jo helt sykt grom. Ja den er vel god som ''nesten'' ny. Siden motoren er nyoverhalt, samt alt av bremser, oppheng og foringer er nytt begynner jeg på et nytt servicehefte. Er kjekt og ha for neste kjøper når den dagen kommer, og ikke minst for sin egen skyld for og ha full kontroll over oljeservice ect... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Flotte biler! Det "teppet" du har i bagasjerommet på E30'en din, kor har du fått tak i det? Finnes det til E36 cab og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 Usikker hvor akkurat det kommer ifra da det var i bilen når jeg kjøpte den. Men GS og Koed selger denne typen. Usikker om du får den til cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Grisepen E30 Kan jeg spørre hva du ga for den, ta det gjærne på PM hvis du vil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 Det spørsmålet har jeg fått før og som jeg har sagt før så gidder jeg ikke og si det, for så og bli analysert over hva som kostet hva osv osv... Men med tanke på hva som er påkostet i deler samt arbeidet, må en gjerne betale ''litt mer'' for og få en slik bil. M-Tech 2 biler er ganske dyre i utgangspunktet også. Rundt 100-120 tusen importert fra tyskland for du et bra eksemplar. Men da er sannsynlig noe av den ''vanlige'' rusten der, samt at det meste er orginalt, tenker da på foringer i understell osv.. så lenge du ikke er heldig da og finner et meget godt eksemplar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Du må legge ut bilder fra Våler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 27, 2008 Forfatter Share Skrevet September 27, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Kjøper felgene dine jeg, pris? Send meg et personlig notat! (PM) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 Har bare det felgsettet foreløpig, så skal ikke selge dem ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Pen bil. Men som jeg sa til deg på våler, så er det ikke komplett mtec2 kit på den. Dette er deler av et Aerodynamikk kit som er ettermontert ala performance aerodynamikkpakken til 1 og 3 serien nå. Hekkspoileren er mtec 2 muligens front og hekk og, men usikker iom at de var ganske like på de pakkene. Jeg solgte en aerodynamikk front til en med mtec 2 og han sa han ikke merket forskjell faktisk. Jeg har deler til sideskjørt og tilhørende hekkspoiler liggende om du skulle være uheldig i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå