Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :)

Når jeg kjøpte min E36 cab, hadde den ett BMW merke på hver sideskjerm, det ser ut som merket er limt på :roll:

Tror dere at lakken under er bra, slik at det ikke blir noe forskjell hvis jeg fjerner de? Og har dere noe tips til hvordan jeg kan fjerne merkene uten og ødelegge lakken?

0ekep1mafusall20c7ce.jpg

bjqd0ewkpiw698fw9y18.jpg

Skrevet

Kan jo fort bli litt lakkforskjell, men skal du ta det av kan du "sage" det av med hamp eller en annen sterk tråd som tåler litt å er sånn passe myk.....

Problemet blir vel å få av limet etterpå uten å skade lakken, hvis den som har gjort det har brukt et sterkt lim.

Skrevet

Lakken tåler litt omtenksom varming fra hårtørreren - sammenlign med den oppvarmingen som finner sted når bilen står ute i solskinn - limet som holder merket blir mykere. Men husk at alt dette er litt vanskelig å si helt sikkert så lenge vi ikke vet hvilket lim som er brukt. :)

Skrevet

Gå til en rørlegger å få deg noen cm med HAMP.... den skader ikke lakken! :)

Fjernet alle merkene bak på en av bilene mine å det gikk smertefritt.

Skrevet

Sansynlig vis så er limen lett å fjerne med limfjerner. dette kan du kjøpe hjå ein bilopprettar og betale i dyre dommar, eller bruke det som reklameindustrien brukar til limfjerning på bilar...klisterfjerner fra SWIX-

Skrevet

Du får fjernet lim med sitrusrens. Du må komme på treff på søndag da, ser det er mange bmw`er i skaun og buvika nå, men få som stiller på treff...........

Skrevet

Limfjerner kan og "rennes" bakom merket så kan det hende det berre sig av....

NB det krev full voksing av området som er utsatt for limfjerner.

Skrevet
Du får fjernet lim med sitrusrens. Du må komme på treff på søndag da, ser det er mange bmw`er i skaun og buvika nå, men få som stiller på treff...........

SWIX klisterfjerner er sitrus......

Skrevet

Er det på city cyd? Skal komme :)

Har tatt av merkene nå. Jeg brukte hårføneren på merket først, deretter drog jeg det forsiktig av ;) Det ble litt matt rundt der merkene hadde vært, men det ordna seg med litt polering :D

Nå slipper bilen og se ut som en kebab :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...