jensemann23 Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Eller går det bra uten at dynamoen bare står og suger luft i motorrommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Dynamo er avhengig av kjløing. Har belg du kan få... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Da suger den varm luft når motoren har begynt og få litt lunk da, det er jo ikke noe særlig. hehe Dårlig kjøling da. ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 kjørte uten den i ett år på min gamle e34... skapte aldri noe problem det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Samme her, aldri brukt.. men kjøpte meg tilslutt siden det virket som noe mangler i motorommet da E39 har den en slik luftbelg til dynamo? bortsett fra m5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2008 det er litt annen front på 318 ser det ut som, er noe med innsug til luftfilter som ikke passer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 JEg føler den bare er der for pynt. kjørte 1 år med 320n aldri no problem. men har satt den på 328n fordi det ser penere ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå