seff Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 hei, vuderer å kjøpe en 1991 325i e36. bilen har gått 230000km det eneste som er feil med den er at takluken ikke fungerer, ellers er den i god stand og ser veldig bra ut. selger vil ha 70000kr for bilen. noen som vet om det er en grei pris for en slik bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Spørs helt på utstyr, stand på intreør osv osv.. Må nok ha noe mer og gå på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seff Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2008 det er stoff m interiør, m skjermer, angel eyes, den er rustfri og senket med gule köni dempere og den ruller på 19 tommers felger. jeg syntes den var rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seff Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2008 kommer til og kjøpe den uansett, men lurer bare på om det er et ok kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LordPalo Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Litt drøy pris med den infoen du har gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bkr Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Med sånne priser gleder jeg meg til å selge min '91 325, som bare har gått 150k! Hadde den du skal kjøpe ac og el. vinduer? Er det coupe utgaven? Ser at de som ligger ute av 325 er ganske høyt prisa, men hva de til slutt blir solgt for er jo en annen sak.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Hva er M skjermer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Hva er M skjermer?lurte jeg litt på å..men han mente sikkert fangere:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 drøyt...blir sikkert lurt sånn som eg blei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 syns prisene på disse 325'ene holder seg temmelig høye gett.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seff Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2008 hehe, mente m fanger ja. hvis prisen er høy, hva er bilen verdt da ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 har du ikke en salgs annonse eller bilder av bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seff Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2008 skal kjøpe den av en jeg kjenner, han har ikke lagt den ut for salg. han jobber som BMW mekaniker og har brukt mye tid og penger på å få den så fin. så jeg får en veldig fin bil, selv om jeg kanskje må gi litt mye for den:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 skal kjøpe den av en jeg kjenner, han har ikke lagt den ut for salg. han jobber som BMW mekaniker og har brukt mye tid og penger på å få den så fin. så jeg får en veldig fin bil, selv om jeg kanskje må gi litt mye for den:-) men da høres det jo ut som den er i bra stand da få ut bilder av den vis du kjøper da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 m fangere og skjørter og speil? angel eyes, hmmm, er de fine? m intriør, vil det si vader eller sport? sikker på at den er rustfri? sjekk i dører og skjermer og litt i motorrommet! pleier å gjemme seg noe der... og i bagasjerommet... men 325 sedan, med 230000 på nåla, med FULL m-pakke, rustfri og foringer og senk i orden, og ikke minst 19" er nok verdt 70 k ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå