marlene Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 har en 528, vil eg merk forskjell me å sett i et KN filter, eller e d bære bort kasta? ka som e forskjell på KN filter, green filter og sportsfilter?
Springsteen Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 Vil bli forskjell i lyden iallefall Effektmessig er det nok ikke så mye
Haug530D Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 Bortkasta penger, mer lyd ja, men du kan risikere at LMM går til helvete
Springsteen Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 Man kan knekke tommelen i ræven og... Personlig mener jeg at dette LMM-hysteriet er svært overdrevet.. JA, noen har vært uheldig selvfølgelig, men med riktig rensing og olje etc, samt at du kjøper et "kvalitetsfilter", går det nok som regel bra.. Shit happens uansett.. Men effektsmessig er det nok som sagt bortkastet..
fast Dog Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 Man kan knekke tommelen i ræven og...Personlig mener jeg at dette LMM-hysteriet er svært overdrevet.. JA, noen har vært uheldig selvfølgelig, men med riktig rensing og olje etc, samt at du kjøper et "kvalitetsfilter", går det nok som regel bra.. Shit happens uansett.. Men effektsmessig er det nok som sagt bortkastet.. Kunne ikke sagt det bedre selv! lol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå