Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er parat jeg :) Dedikert server har vært oppe lenge nå. *sjekke oppetid*

41 dager og 22 timer for å være nøyaktig :)

Skrevet
har tilbudt han flere ganger men aldri fått noe svar en gang så.. :(

Kan ikke huske henveldelse fra deg om dette, og beklager hvis du ikke har fått svar.

Til dags dato er det faktisk enda kun wabby sin henvendelse som har vært noe å forfølge. Det er mange som vil hjelpe, men få som kan tilby nødvendig hjelp når det kommer til stykket. Mange har kontaktet meg om hardware, men ingen har hatt det som behøves, og ingen har kunne tilby brukbare linjer (andre enn wabby).

Stemmer, men versjonsproblemene er fortsatt der. Har ikke hatt tid til å se noe mer på det, men tror det blir vanskelig å gjøre noe på denne siden. Skulle sett om vi kunne få tid en kveld til å sitte samtidig og få orden på det..

Skrevet

Det kan vi. Jeg kan de fleste kveldene. Dager også forsåvidt da jeg jobber forran en pc hver dag. :)

Så det er bare å si ifra på MSN evt ringe.

Skrevet
har tilbudt han flere ganger men aldri fått noe svar en gang så.. :(

Kan ikke huske henveldelse fra deg om dette, og beklager hvis du ikke har fått svar.

Til dags dato er det faktisk enda kun wabby sin henvendelse som har vært noe å forfølge. Det er mange som vil hjelpe, men få som kan tilby nødvendig hjelp når det kommer til stykket. Mange har kontaktet meg om hardware, men ingen har hatt det som behøves, og ingen har kunne tilby brukbare linjer (andre enn wabby).

Stemmer, men versjonsproblemene er fortsatt der. Har ikke hatt tid til å se noe mer på det, men tror det blir vanskelig å gjøre noe på denne siden. Skulle sett om vi kunne få tid en kveld til å sitte samtidig og få orden på det..

jeg har vell egentlig ikke spørt om linje tilbud og slik.. men jeg har spørt ang å gå igjennom og å holde det ryddig her på forumet. da der er GANSKE mange tråder og mye rart her ute som kan fjernes for å få fortgang i forumet. om du skjønner

Skrevet

Ja, nettopp ja. Da husker jeg, og nei, det har ikke noe med saken å gjøre. Det hjelper lite og ingenting. Det er hardware som gjelder for å få orden på sakene.

Skrevet

Dette måtte vel vært driftsterke disker som tåler kraftig juling. Helst RAID (L)

Og hardware lik eller bedre enn:

Xeon Dual CPU 2GHZ

2,5 GB RAM

Minne er ikke issue vil jeg tro da basen er mindre enn minnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...