Rune89 Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 lurer på om det funker å montere ei servo tannstang på ein bil uten servo.. går dette bra??
Fliid Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 Bare tannstanga (må huske og bytte over nedre del av rattstamme også)? Går det, men da blir den tung (!) på rattet og du må passe på at det er væske på tannstanga (blinde nipplene for ut og inn). Men sånn ellers, det går ann og bygge om til servo, med pumpe og væskebeholder osv. Står du kjører E30 blandt annet, så går utifra at det er en av de.
Rune89 Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Skrevet Juli 31, 2008 ja er ein 318i e 30.. men går det ikkje bra å berre ta på den tannstanga uten å gjera noko spesielt.. blir ikkje de det samme som om servopompa har svikta på ein bil med servo.. vanlig styring me andre ord..
verticalescape Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 En servo tannstang blir veldig tung på styringa uten pumpe. En kompis har en auda a4 tq, og servopumpa gikk til f.. på den, Da var det ikke snakk om å kjøre med bare en hand på rattet nei
Rune89 Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Skrevet Juli 31, 2008 ok.. då trur eg at eg setter på ei vanlig tannstang.. litt synd at den som kjøpte den for meg kjøpte meg servo..
Yngvejos Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Benytt sjansen til å kjøpe pumpe, tank, reim og slanger. Så bygger du om til servo. Gjorde det nettop på min e30, og det var verdt hver eneste krone.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå