Glenno Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Jeg har faktisk vurdert disse bare får og leke meg litt i artige stunder Hva mener dere ødelegger det får mye? Til show blir vel inget for mye eller? Men til bruk på vanlig vei, hmm tullete Nok en artig sak her. (Skilter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 send heller sirenene til meg, så bruker jeg de på sladde øsa passer jo bra sammen med strobene jeg har hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Hahaha, sånne hadde eg i min første bil. Det eneste geniale med den er at det er utrolig lettvindt å fp syklister ut av veien med dem. Eg prøvde det en gang eg var ute å kjørte, og havna bak en syklist som vingla midt i veien. Da tok jeg opp mikrofonen og skrek: Kom deg ut av veien! Fyren skvatt så han svingte ut på gresset ved siden av og sykla videre der i forvirring... De er også morsomme hvis du er sjåfør for noen fulle kompiser, venninner ei helg. Da sier du at du har fått karaoke i bilen og gir dem mikrofonen. Har underholdt byen med masse dårlige sangere kan du sei. Men å putte den boksen i bmw'n min, det kommer ikkje på tale. Den ligger i kjelleren, og blir liggende til noen vil kjøpe den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 hm, gir deg 50kr:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 100kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Planlegger du russetida? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 nei off, det er noe man kunne tenkt seg før, den tida man kjørte moped ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 100kr Hahaha, e dåkke seriøse? det blir isåfall + frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Dette er bare genialt! Men Nå som det blir både sirener & vendbar skiltplate må du jo også skaffe deg et par flotte forkrommede BILBALLER! http://www.street-garage.com/index.php? ... &Itemid=64 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 HAHA! Syns jeg ser Steffan C. med sånne bakpå bilen sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Haha, hvem faen kommer opp med noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Bilballer hahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 typisk noe for kromgutten her inne steffan c ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå