SteffenM2 Skrevet August 2, 2008 Forfatter Skrevet August 2, 2008 Hei, ingen lister desverre. Heller bakfanger.. Beklager! Blått teppe, ikke er det pent heller, så det blir kastet. Bakstilling med skivebremser har jeg. 51mm har jeg også. Send meg en PM.
verticalescape Skrevet August 2, 2008 Skrevet August 2, 2008 Står spylevæsketanken der batteriet skal stå hvis det står fremme?
oyvind_1989 Skrevet August 2, 2008 Skrevet August 2, 2008 El- speil? Låse mekanisme med nøkler til bilen (i rattstammen, bakluken og dørene)? som må passe 86 cab.
SteffenM2 Skrevet August 2, 2008 Forfatter Skrevet August 2, 2008 El- speil?Låse mekanisme med nøkler til bilen (i rattstammen, bakluken og dørene)? som må passe 86 cab. Speil er solgt. Har kun selve nøkkelen til tenningen, resten er ødelagt, da noen har prøvd og borre opp bilen.
conan Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Trenger ledningsnettet sårt hvis du har det, til preface med givere på kassa
SteffenM2 Skrevet August 3, 2008 Forfatter Skrevet August 3, 2008 Beklager, har kun facelift.. Skal sjekke nr på den hjernen i morgen forresten, conan.
conan Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Flotters, hjernen er til en facelift motor da med sensor forran
SteffenM2 Skrevet August 3, 2008 Forfatter Skrevet August 3, 2008 har du en dynamo liggande?? Hei, jeg skal ha et par liggende, ikke fra denne bilen men. Jeg er ikke helt sikker på om disse fungerer eller ikke. Noen måte jeg kan sjekke dette uten og måtte sette den på en bil?
verticalescape Skrevet August 4, 2008 Skrevet August 4, 2008 Står spylevæsketanken der batteriet skal stå hvis det står fremme? ?
Jealous_much Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Rustfri frontplate preface? El vindusheis fører side? Går det og rense teppe eller er det ødelagt (revet opp osv)
Reset Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 hvordan blir det til med de delene jeg skulle ha?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå