kollerod Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 ønsker å kjøpe bakaksel til 328 eller 330, helst ikke godt mer enn 130. ring 41425171 anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Hei. Jeg kan kanskje skaffe en bakaksling fra 330d/330i. Den er bare kjört 30.000 km. Jeg har kjöpt bremsene fra den bilen tidligere. Vet ikke om deler av akslingen mä byttes ut pga skade. Men skal innom den bilopphoggeren i neste uke. En annen er ogsä interessert i diffen fra den bakakslingen. Det er ikke maange slike deler for salg. Skal finne ut mer pä mandag, og kan gi de en pris da. Men er den uskadet vil den i alle fall koste 7.500 kr + frakt. Tror at drivverket er like kraftig dimensjonert som M3 E46. Kommer hjem til Norge den 09. august. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Var innom hoggeren i dag og sjekket 330en. Bakakslingen er ikke komplett. Bärearmene er solgt + et par andre ting. Vet ikke om de er like pä de fleste bakakslingene. Drivakslingene, rammen, svingarmer med hjullager / spindel og bremseskjold er ogsä der. Diffen skal en annen muligens ha. Du fär si hva du vil. Har ikke fätt noen tilbakemelding pä förste svar, sä jeg regner med at du ikke er interessert. Og en fär ikke slike deler billig. Dette er en ganske sjelden bil. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå