Kristian H. Foss Skrevet August 1, 2008 Skrevet August 1, 2008 Skulle montere diffusor på min sedan, men så fort at hengerfestet (avtagbar type) var rimelig godt i veien, sitter sveiset fast i stålbjelka. Kan jeg kjøpe den type bjelka bak som ikke har hengerfeste i det hele tatt? og montere den? Eller sitter bjelka sveiset fast i karosseriet? Legger ved bilde av hengerfestet, men er litt dårlig bilde siden bakfangeren sitter på.
lloydsb Skrevet August 1, 2008 Skrevet August 1, 2008 litt dumt når du har diffusor(sikkert kjøpt brukt?) mener du kan kjøpe diffusor som passe e36 m hengerfeste.. sjekk www.koed.dk
Kristian H. Foss Skrevet August 2, 2008 Forfatter Skrevet August 2, 2008 Kjøpt ny på ebay, billig sak. Vet jeg kan få sånn med avtagbar midtdel, men kjett å kjøre uten den hele tiden.
Dr_S Skrevet August 2, 2008 Skrevet August 2, 2008 Har du M-bakfanger? Hvis ikke tror jeg nok ikke du får tak i kopi-diffusor med hull til hengerfeste.. Org diffusor passer KUN til M-fangeren..
Kristian H. Foss Skrevet August 2, 2008 Forfatter Skrevet August 2, 2008 Har org bakfanger. Men skal vel passe på den også? Er bare hengerfestet som er i veien ser det ut som.
Kristian H. Foss Skrevet August 2, 2008 Forfatter Skrevet August 2, 2008 Ja, såhele problemet er hengerfestet. kan jeg kjøpe støtbjelken som fangeren sikkert sitter festet i fra en delebil? Eller er den sveiset fast i karroseriet?
Kristian H. Foss Skrevet August 8, 2008 Forfatter Skrevet August 8, 2008 Ingen som har hatt samme problemet her før??
Kristian H. Foss Skrevet August 8, 2008 Forfatter Skrevet August 8, 2008 Ok, så den er bare å fjerne? Er seff bare å ta av fanger og se, men har ikke hatt tid til det ennå...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 De er ikke en avagbar krok! Men jeg ser att du ha fått av kulen. Men nå over til problemet dit.. Du trenger ikke ny skinne men nye dempere til den, de er bare og demontere kroken og montere orginale demperne. Ps. jeg har og selge
Kristian H. Foss Skrevet August 10, 2008 Forfatter Skrevet August 10, 2008 Skjønner ikke helt hva du mener med dempere...
Martins Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 Skjønner ikke helt hva du mener med dempere... har avtagbart feste på min bak,men der er det orginal m fanger med diffusur.trur du må orginal m fanger vist det skal gå,kan tenke meg at du har orginla 3 serie fanger...
Kristian H. Foss Skrevet August 11, 2008 Forfatter Skrevet August 11, 2008 Bestilte diffuser som passer orginal fanger... Me hele greia er å få vekk den tappen som kroken sitter skrudd fast i, den fører videre opp til ei bjelke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå