Bmw-power85 Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Har meg nye felger igjen på m5'en min 3 delte skrudde oz hamann motorsport felger. 8,5X18 et13 med 225/40r18 9,5x18 et25 med 20mm spacer og 235/40r18 Trenger en liten polering som jeg skal ta meg av etterhvert Er jo heller ikke vanskelig å se at jeg trenger senk,hehe Skal bestille coilovers da økonomien blir litt bedre Håper på gode tilbake meldinger g] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Gratulerer med fete felger . Men hvorfor så smale dekk bak? Må jo få kraftig strekk? Personelig ville jeg hatt 265/35 på 9,5" ene . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Gratulerer med fete felger... Liknet jo litt på futura, men ser eikene er litt annerledes.. Fortjener litt mer senk framme nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 Gratulerer med fete felger . Men hvorfor så smale dekk bak? Må jo få kraftig strekk? Personelig ville jeg hatt 265/35 på 9,5" ene . Takk for det Det er faktisk ikke noe mye strekk egentlig Subber i hjulbuene med bredere dekk Mulig det kommer valsing og bredere dekk etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 Gratulerer med fete felger... Liknet jo litt på futura, men ser eikene er litt annerledes.. Fortjener litt mer senk framme nå Takk takk Sykt like futura ja,, Det er jo oz som har laga di Mere senk kommer da økonomien forbedrer seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Det er jo spaceren sin feil det da. M5en har såvidt jeg husker 245 eller 255-dekk bak originalt. 265 på 10" bred felg er vanlig på E34. Vakker bil iallefall! Eneste pirket jeg har er at M5-merket ser ut til å sitte for høyt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Eneste pirket jeg har er at M5-merket ser ut til å sitte for høyt... Typisk ombygget-bil feil Og den bakfangeren med hengerfeste-deksel? Eller ser jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet August 4, 2008 Forfatter Share Skrevet August 4, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 hehe....sprekt å bump'e sin skrytetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå