SteffenM2 Skrevet August 1, 2008 Skrevet August 1, 2008 Heisann. En kamerat av meg har funnet en pen E39 til salgs nå, dette er en 523i touring, 1998 modell. Bilen har masse utstyr, skinn interiør, alarm, sentral lås, automat osv.. Bilen har gått 171,000. Han skal ha 105tusen for den, er dette en bra pris? Kun vært en eier på den, og det er personen som skal selge den. Det jeg lurer på, er denne veldig bensin tørst? eller går det greit? Takk for svar!
helgeb Skrevet August 2, 2008 Skrevet August 2, 2008 dette er sikkert et bra kjøp,har selv hatt en 528it og var storfornøyd. disse motorene bruker ikke mye bensin tross effekt og vekt på bilen, min kjørte jeg på 0.9 på mila ved blandet kjøring. men sjekk ut at bilen har hatt service når den skal.
tmice Skrevet August 2, 2008 Skrevet August 2, 2008 Den prisen er en helt ok pris, det er jo ca der de ligger i lista også, har jo passe bra med utstyr så han blir sikkert fornøyd med det kjøpet! Jeg hadde 523 brukte ca 1-1,1 på blandet kjøring, mens min 528 bruker 0,9 blandet kjøring... liten forskjell, det er jo en enorm kjøreglede i disse bilene
wabby Skrevet August 2, 2008 Skrevet August 2, 2008 Vær bare obs på rust rundt bakluke og nede på spes førerdør. Dette er typisk på disse bilene om eier har slurva litt.
SteffenM2 Skrevet August 2, 2008 Forfatter Skrevet August 2, 2008 Takk for svar! Han skal kjøpe denne som førstebil, så tror han blir fornøyd, litt lettere og få forsikring på en E39 stasjonsvogn også. Har kun vært en eier, og de kjøpte den ny her i moss. Satser på at denne blir en hit Eneste som er litt syns med bilen er at det er tre interiør i den, men det får gå. Igjen, takk for svar.
Dr_S Skrevet August 2, 2008 Skrevet August 2, 2008 Spenstig å ha touring som førstebil da! Trodde alle ville ha coupe jeg Synd det ikke var en manuell.. fin bil.
SteffenM2 Skrevet August 3, 2008 Forfatter Skrevet August 3, 2008 Spenstig å ha touring som førstebil da! Trodde alle ville ha coupe jeg Synd det ikke var en manuell.. fin bil. Ja, syns det er spenstig selv, men har nok bra potensialet til og bli enda penere denne også. Han sa at han ble helt forelsket i den automaten, hvorfor vet jeg ikke men.. hehe..
Gjest Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 ligger på litern om du ikke piskern for mye, den er tørst om du om du kjører på litt.... har det selv, se etter rust i tanklokk, bunn av dører, koffertlokk, kuler og foringer, ring bmw og få servise historikk, hvis du ikke har behov for stæsj så ville jeg ha kikka etter en323/325/328 E36 coupe , er kulere og kjøre og finere og se på du får by 95000,- om den er hel og fin, er vel 6000 i reg på den oxo, men de er billige og forsikre, jeg betaler 4500 i året med kasko og 12000 i kjørelenge hos gjensidige(70%) hadde 30% da jeg kjøpte den og da betalte jeg 6500, dette er en sedan men du får jo en behagelig bil å kjøre da lykke til med kjøpet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå