Kristian H. Foss Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Vil gjerne prøve ut focal, MB Quart eller liknende, men er usikker på hvor mye bedre det spiller enn det orginale soundsystemet jeg har nå er... Og ikke minst, hvor store kan jeg sette i uten å måtte modde hullene? Vil bytte ut alle, 2 i hatthylla, 4 i framdørene (hvorav 2 stk er små diskanter). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 3, 2008 Forfatter Share Skrevet August 3, 2008 Ingen? Hvor store høytalere sitter montert rundt om i vanlig e36? 4" eller 5,25" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 5,25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryan Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 du kan ha 6*9 i hattehylla. må du bare kjøper en sånn overgang så du bare kan skru det rett på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 4, 2008 Forfatter Share Skrevet August 4, 2008 Ok, så det er 5,25 i alle dørene også? Eller passer det med 5,25 hvis man monterer med adapter osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Ok, så det er 5,25 i alle dørene også? Eller passer det med 5,25 hvis man monterer med adapter osv? Nope. I dørene sitter det bare 2,5" og diskant hvis du har det. 5,25 sitter det i sparkepanelet og i hattehylla. Stikk gjerne nedom for en lytt på litt forskjellige høytalere hvis du ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 4, 2008 Forfatter Share Skrevet August 4, 2008 Ok, mulig jeg tar en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryan Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 åssen tar man av dørpanelet uten å ødelegge dè? tåler jo ikke mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oxide Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 åssen tar man av dørpanelet uten å ødelegge dè? tåler jo ikke mye Forsiktig Kan hende du må kjøpe nye klips for å få det på igjen da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Jepp, og pass på å finne alle skruene først En på vindussveive om du har, to under dørhåndtaket - som jeg kommer på i farten. Nye klips er å anbefale skaffet på forhånd. Og ikke knekk den tynne treplata som klipsa er festa på er du snill... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå