jensemann23 Skrevet August 3, 2008 Forfatter Share Skrevet August 3, 2008 kan det være at den går i nødprogram siden jeg plugget ut lambda(og LMM en liten stund)? Kan det hjelpe å ta av batteriet i natt og la den slette feilminnet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Skulle vel snart hatt besøk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Godt det ikke bare er meg som plages Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet August 3, 2008 Forfatter Share Skrevet August 3, 2008 sliter du med akkurat det samme? kommer og går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryan Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 jordinga di ser helt riktig ut.. har samme motor og det ser likt ut.. jeg hadde ca samme problem. så jeg skifte plugger og litt sånt og det gikk ikke vekk.. så skifta jeg toppakning og etter det gikk bilen helt fin igjen.. vet ikke om det hjelper deg noe men på min var det bare toppakning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet August 4, 2008 Forfatter Share Skrevet August 4, 2008 har nettopp skiftet toppakning da.. så håper ikke det er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet August 4, 2008 Forfatter Share Skrevet August 4, 2008 skal prøve å koble fra batt. i en time nå, kanskje den går ut av nødmodus.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 sliter du med akkurat det samme? kommer og går? Nei, jeg sliter med tilleggs sprut.. klarer ikke å overstyre den originale hjernen så jeg kan styre bensin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet August 4, 2008 Forfatter Share Skrevet August 4, 2008 åja, du har turbo du ja:) Nei, nå skal jeg prøve igjen å ta ut en og en ledning og se om jeg klarer å lokalisere hvilken coil som ikke er med.. Men det er ikke så lett å høre forskjell på 5 og 4 sylindre synes jeg. Hvertfall ikke på tomgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Hvis du har en coil som ikke er med er det rimelig enkelt å måle med vanlig tennings lampe, den er følsom på lav spenning også bare sett klemma rundt ledningen inn til coilen og se om den blinker. Hold den der en stund for å være sikker, blinker den ikke så er enten coilen eller pluggen deffekt. Dette har jeg gjort med mange biler og det funker hvis coilen ikke har periodisk feil. Se også etter overslag mellom coil og jord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet August 4, 2008 Forfatter Share Skrevet August 4, 2008 feilen funnet. coilen på cyl 3 er gåen. Skiftet først plugg, ingen forskjell. Så byttet jeg coilen over til cyl nr 2, og da flyttet feilen seg med. Så da trenger jeg en coil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Godt å se at jeg hadde rett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet August 4, 2008 Forfatter Share Skrevet August 4, 2008 jepp:) Fant forresten nå ut at det ikke var coilen, men pluggledningen som var gåen. Takk for all hjelp, nå maler den som en tiger igjen:D Sjekk prosjekttråden min , ny videosnutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Pluggledningen? Altså den overgangen (hetta) imellom coil og plugg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå