Dr_S Skrevet August 2, 2008 Skrevet August 2, 2008 Så en i engelske PBMW som liknet...ser ikke veldig bra ut!
MGR Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 på bilde til høyre ser den grei ut syns jeg(A) men ikke til venstre,, grillen stikker så langt ut:P
Hyggmaister Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Ble bare helt feil..Men ligna faktisk litt på skyline til høyre da Hva med å kjøpe seg en skyline istedenfor å klistre emblemet på en e36?
tmice Skrevet August 3, 2008 Forfatter Skrevet August 3, 2008 Den er jo ombygget til Skyline, alt er fra en GTR, bare små jsuteringer... skal se om jeg finner bildet av hekken.... Er jo helt grusomt spør du meg.... NISSAN har vel lite med BMW å gjøre...
Lars89 Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Fronten var ikke så ille, men hekken hører ikke hjemme på en BMW.
BMW89 Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 syns det var rå jeg noe av det bedre jeg har sett av denne typen stayling. men ligte ikke hekken.
vetu03 Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Haha, fyren må jop ha skjært i stykker en hel skyline han får å få bygget denne.. Menmen, Så litt merkelig ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå