pwrflex Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Har litt diverse til salg -Komplett originalt blinklyssett E46 -1 Sett hvite blinklys fremme 100,- E46 -1 Sett klare blinklys fremme med en liten ripe i venstre glass 200,- E46 -Fremstoler 1500,- E46 -Komplett ledningsnett motor til E36 318i med dynamo -Senkefjærer supersport 40 frem/35 bak 600,- E46 VENSTRE STOL HØYRE STOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pwrflex Skrevet August 4, 2008 Forfatter Share Skrevet August 4, 2008 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslo-power Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Ca pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pwrflex Skrevet August 4, 2008 Forfatter Share Skrevet August 4, 2008 Kom med et bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Hundre kroner stykket, inkl frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pwrflex Skrevet August 4, 2008 Forfatter Share Skrevet August 4, 2008 Useriøse bud kan drite og dra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Da må du nesten si hva du ca forventer å få. Jeg byr det jeg føler jeg vil betale for varen der og da, og det var ingen som hadde bydd høyere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pwrflex Skrevet August 4, 2008 Forfatter Share Skrevet August 4, 2008 BUMP!! NY PRIS 1500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pwrflex Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Bump!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Hadde de bare vært svarte!! Blir litt dumt med svart interiør og brune stoler og svart baksete! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Kossen blir det å montere disse på understellet til e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 dumt dem står så langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pwrflex Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 Kossen blir det å montere disse på understellet til e34? Det tør jeg ikke å svare på da jeg ikke vet hvordan understellet til E34 setene er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pwrflex Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 Hadde de bare vært svarte!! Blir litt dumt med svart interiør og brune stoler og svart baksete! hehe Hadde ikke gått uansett, mangler vippefunksjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Jeg har bil med lysebrune/beige stoffseter som jeg vurderer å bytte helt farge på. Men fargen er jo veldig fin i skinn. Tenker på om det kan lønne seg å trekke om setene bak. Har du undersøkt hvor mye det koster å sende setene med Posten? Hvis en får tak i en stor eske til hvert av setene, burde ikke frakten bli så dyr. De veier i alle fall under 35 kg stk. Det er en rimelig pris du selger setene for. Du hadde fått mer enn det doble hvis setene hadde vært sorte. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå