pwrflex Skrevet August 28, 2008 Forfatter Skrevet August 28, 2008 Hei! Har ikke undersøkt det, men kan godt gjøre det om interressen er der. Fargen er ikke noe å klage på, liker den godt jeg
Eirik Viste Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 Ja det hadde vært interessant hvis setene kunne vært pakket inn i store esker. Jeg spør av og til etter esker hos bilrekvisita forretninger og delelager hos bilforhandlere. De kaster slike esker hele tiden. Det er mulig uten for mye arbeid å skru ut en Torxskrue på hver side av sideryggen. Da kan ryggen løftes av og tar mye mindre plass ved transport. Men dekslene må tas av først. Eirik.
pwrflex Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Har helt glemt av denne tråden Setene er fortsatt til salgs! Står og tar opp plass!
matsn Skrevet Mai 17, 2009 Skrevet Mai 17, 2009 hvorfor selge bare stoler foran og ikke komplett med baksete? mvh mats`n
pwrflex Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Skrevet Mai 17, 2009 hvorfor selge bare stoler foran og ikke komplett med baksete?mvh mats`n Da har jeg ikke bakseter selv:p kjøpte kun sportstolene og ikke hele interiøret da jeg kun ville ha stolene, men hadde sikkert vært lettere å solgt om jeg hadde hatt bakseter og
matsn Skrevet Mai 17, 2009 Skrevet Mai 17, 2009 åå okej ja jeg skjønner. men som du selv sier er det nok svært mye lettere å få solgt det komplett:) gi meg en lyd om du skulle om bestemme deg og selge komplett så kanskje jeg er interessert om prisen er riktig:)
Eklund Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 fått et lite hull i baklyset mitt. tenkte på et midlertidig til jeg får lagt på noen finere. kommer med et skambud på 200kronasje + 50 for pakking og frakt.
pwrflex Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2009 Dårlig på å sjekke her i det siste..:s men blir forbedring fremover! Har fortsatt alt liggende! Bumpbump
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå