Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, ser helt jævli ut, det der. Kondolerer til alle de etterlatte. Synes det ligner på en bil jeg har sett her inne på forumet. Håper for guds skyld jeg tar feil.

Skrevet
*sukk*

Hva skal man si... En møteulykke. Her lukter det uforsiktig forbikjøring (uten at jeg på noen måte kjenner omstendighetene).

Skulle den ikke da hatt smellen i fronten eller på venstre siden (i ferd med å legge seg inn igjen)? Syns det er merkelig at den har skaden på høyre side.

Uansett sinnsykt trist, og syns det er lite vits å spekulere i hva som har skjedd og å fordele skyld allerede nå.

Skrevet

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1127475.ece

Legger inn link til oppdatering i saken.

Ord blir små i slike sammenhenger, men om det er en fattig trøst er det ikke en dumdritstig forbikjøring, eller fart som er årsaken. Det er jo en ufattelig tragedie og kondulansene går til pårørende som sitter igjen.

Selv vært "lillebror til storebror" som er blitt drept i tafikken, uten at det var hans feil, så vet hvordan det føles å være oppi det nå.

Sier det igjen folkens, KJØR PENT og tenk dere om 2 ganger før dere gir jernet i trafikken.

Skrevet

Må være grusomt for de andre i familien som kom kjørende et par biler bak..

Også skremmende å se hvor lite en E36 tåler i siden i forhold til en nyere bil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...