OLEZZ Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... tid=198227 Nok en ulykke, og nok en bmw.
Spiritus Sancti Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Oioioi, så ikke bra ut det der.. Kondolere til alle etterlatte..
EirikL Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Huff, ser helt jævli ut, det der. Kondolerer til alle de etterlatte. Synes det ligner på en bil jeg har sett her inne på forumet. Håper for guds skyld jeg tar feil.
Hitokiri Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 *sukk* Hva skal man si... En møteulykke. Her lukter det uforsiktig forbikjøring (uten at jeg på noen måte kjenner omstendighetene).
eravne Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Eier har vært på treff på gardermoen i helgen. Så begge omkomne senest kl 14.00 idag. Hvil i fred.
kuanov Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Er bare tragisk... Tankene går til de pårørende. Kjør forsvarlig, folkens.
KeRu (Joavg) Skrevet August 4, 2008 Skrevet August 4, 2008 2 brødre fra byåsen i tr.heim dette tragisk... Tanker går til foreldre og familie\venner..
Gunnar Skrevet August 4, 2008 Skrevet August 4, 2008 *sukk*Hva skal man si... En møteulykke. Her lukter det uforsiktig forbikjøring (uten at jeg på noen måte kjenner omstendighetene). Skulle den ikke da hatt smellen i fronten eller på venstre siden (i ferd med å legge seg inn igjen)? Syns det er merkelig at den har skaden på høyre side. Uansett sinnsykt trist, og syns det er lite vits å spekulere i hva som har skjedd og å fordele skyld allerede nå.
EBørøsund Skrevet August 4, 2008 Skrevet August 4, 2008 http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1127475.ece Legger inn link til oppdatering i saken. Ord blir små i slike sammenhenger, men om det er en fattig trøst er det ikke en dumdritstig forbikjøring, eller fart som er årsaken. Det er jo en ufattelig tragedie og kondulansene går til pårørende som sitter igjen. Selv vært "lillebror til storebror" som er blitt drept i tafikken, uten at det var hans feil, så vet hvordan det føles å være oppi det nå. Sier det igjen folkens, KJØR PENT og tenk dere om 2 ganger før dere gir jernet i trafikken.
Hansh Skrevet August 4, 2008 Skrevet August 4, 2008 Må være grusomt for de andre i familien som kom kjørende et par biler bak.. Også skremmende å se hvor lite en E36 tåler i siden i forhold til en nyere bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå