Geir Anders Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 Bumper denne, om noen har lyst på en pen Z3 eller kjenner noen, så er det bare å slå til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Hvordan er det med vinterdekk? Er de ganske nye eller? Og tror dere denn bilen hadde vært bra å kjørt rallycross med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 Nei og nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2009 Oppdatert med finn annonse, flere bilder. Løp og kjøp ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Jeg har sett denne bilen flere ganger, den er særdeles velholdt, løp og kjøp, folkens! Lykke til med salget, Geir Anders! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Kom å kjøp denne bilen da! Geir Anders trenger en gamlere bil som kan brukes om vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Opp med denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elling Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Forstår ikke helt hvorfor han vil selge en så flott bil, men jeg kan skrive under både på at bilene er ufattelig morsomme, og han er særdeles pirkete med bilen sin.. den ser, lukter og føles nesten ny ut Så hvis noen vil ha en veldig spesiell bil, med utmerkede kjøreegenskaper og (faktisk) grei bagasjeplass, så er dette vogna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 Forstår ikke helt hvorfor han vil selge en så flott bil, men jeg kan skrive under både på at bilene er ufattelig morsomme, og han er særdeles pirkete med bilen sin.. den ser, lukter og føles nesten ny ut Så hvis noen vil ha en veldig spesiell bil, med utmerkede kjøreegenskaper og (faktisk) grei bagasjeplass, så er dette vogna. Interessen for bil er ikke hva den engang var.. værre enn det er det ikke. Men takk for flotte ord Må innrømme at gofølelsen sniker seg litt innpå nå som det bare er sol og godvær, dersom bilen ikke ryker er jeg redd det blir investert noen kroner på bilen denne våren også sukk Isåfall håper jeg å se deg på banen i år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Har sett på denne noen ganger mens den har ligget på finn. Har kjørt 1,8 z3 roadster, noe som er utrolig gøy og kjøre. Tviler på at denne er noe mindre morsom å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Bumper denne Når eg ser disse bildene.. og ser kor sykt strøkent alt er.. så forstår eg korfor min bil er i såpass god stand som den er med tanke på km stand.. Nett fordi du har vert en av di forje eierene.. Og angrer ikke akkurat på kjøpe.. så dette må jo bare være et utrolig godt kjøp for den som er på utkikk etter en Strøken Z3.. Lykke til med salget Geir Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elling Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Må innrømme at gofølelsen sniker seg litt innpå nå som det bare er sol og godvær, dersom bilen ikke ryker er jeg redd det blir investert noen kroner på bilen denne våren også sukk Isåfall håper jeg å se deg på banen i år! R888 er på vei, understell og bremser er på plass, så hvis den har overlevd vinterlagringen så er jeg klar som et egg Klør godt i foten nå som det er tørre veier ute, men den skal få vente til over påske før jeg henter den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg