Gå til innhold

BMW Z3 Coupè 2.8 selges

Geir Anders
 Share

Anbefalte innlegg

Forstår ikke helt hvorfor han vil selge en så flott bil, men jeg kan skrive under både på at bilene er ufattelig morsomme, og han er særdeles pirkete med bilen sin.. den ser, lukter og føles nesten ny ut :)

Så hvis noen vil ha en veldig spesiell bil, med utmerkede kjøreegenskaper og (faktisk) grei bagasjeplass, så er dette vogna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt hvorfor han vil selge en så flott bil, men jeg kan skrive under både på at bilene er ufattelig morsomme, og han er særdeles pirkete med bilen sin.. den ser, lukter og føles nesten ny ut :)

Så hvis noen vil ha en veldig spesiell bil, med utmerkede kjøreegenskaper og (faktisk) grei bagasjeplass, så er dette vogna.

Interessen for bil er ikke hva den engang var.. værre enn det er det ikke.

Men takk for flotte ord :wink:

Må innrømme at gofølelsen sniker seg litt innpå nå som det bare er sol og godvær, dersom bilen ikke ryker er jeg redd det blir investert noen kroner på bilen denne våren også :roll: sukk

Isåfall håper jeg å se deg på banen i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bumper denne :)

Når eg ser disse bildene.. og ser kor sykt strøkent alt er.. så forstår eg korfor min bil er i såpass god stand som den er med tanke på km stand.. Nett fordi du har vert en av di forje eierene.. Og angrer ikke akkurat på kjøpe.. så dette må jo bare være et utrolig godt kjøp for den som er på utkikk etter en Strøken Z3..

Lykke til med salget Geir Anders :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at gofølelsen sniker seg litt innpå nå som det bare er sol og godvær, dersom bilen ikke ryker er jeg redd det blir investert noen kroner på bilen denne våren også :roll: sukk

Isåfall håper jeg å se deg på banen i år!

R888 er på vei, understell og bremser er på plass, så hvis den har overlevd vinterlagringen så er jeg klar som et egg :) Klør godt i foten nå som det er tørre veier ute, men den skal få vente til over påske før jeg henter den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...