Marius2002 Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Jeg skal igang med å montere sub i bilen(97' E36 sedan). Det er et par ting angående kabler jeg lurer på; Hvordan nå frem til torpedo-veggen og igjennom den til batteriet. Vil unngå å borre. Og bak i bilen; hvordan komme til i bagasjerommet, jeg vet at noen drar kabler gjennom skiposehullet, men der har jeg en plate som er sveiset igjen. Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 5, 2008 Forfatter Share Skrevet August 5, 2008 Ingen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Ta kabelen igjennom en sånn gummiforing under og bak batteriet, litt krånglete men d går når d gjelder kabelen bak så kan du ta den under den plata til skiposen, der er d en gummiforing du kan lure kabelen igjennom lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 6, 2008 Forfatter Share Skrevet August 6, 2008 Tusen takk Skal begynne å trekke i morgen tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Tusen takk Skal begynne å trekke i morgen tenker jeg Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Kan du legge ut bilder av hvordan du la kablene? Skal til med det samme i min nå serru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsr800 Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Den stål platen i bak setet bør du vertfall få ut, den er bare noe festet med noe små punkt sveis. slå den ut med en hammer ! Dette utgjør utrolig mye ! Og under denne platenligger det en gummi "pakning" som det er noen ledninger i fra før av, tre det gjennom her! (må ta ut sete for å se dn !) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moon-BMW Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Jeg har akkurat gjort det samme, men i stedet for og slå ut skiluka så freste jeg et hull og la inn et reflektorrør på 15cm i diameter, blir finere da..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LordPalo Skrevet August 14, 2008 Share Skrevet August 14, 2008 Hvorfor ikke bruke den originale kabelgjennomgangen? Her er et bilde av hvordan den ser ut. Den ligger bak høytalerkassa, så man må ta av trekket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå